Aki mondja másra...

2010.06.24. 10:55 nemsissi

A múlt hétvégén, Pesten, egy újonnan nyílt szórakozóhelyen volt szerencsém Magyarország legnagyobb tréningcége ügyvezetőjének társaságában unatkozni, aki biggyesztve közölte, hogy szerinte Bécs nem érdekes hely. Én meg jól megsértődtem.

Méghogy nem érdekes egy olyan város, ahol ilyen cipőket terveznek!

 

2 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mélisande · http://melisandegyuruje.blog.hu 2010.06.24. 13:02:56

Nem engedem az egyil kedvenc városom bántani! Bécs szerintem nagyon inspiráló hely, évszázadok óta vonzza a régió művészeit, gondolkodót. Hát igen, az a bizonyos - általam birodalminak nevezett - kisugárzása még mindíg érezhető!
A cipők persze nem tetszenek, de azért nagyon kreatívak, játéknak kiváló ilyen is tervezni!

nemsissi 2010.06.24. 13:05:08

@Mélisande: ugye??!!!
örülök, hogy nem csak én vagyok elfogult Béccsel
a cipőket viszont komolyan gondolták :)
süti beállítások módosítása