Csiga főzőtanfolyam

2011.02.17. 13:37 nemsissi

Kedves blogolvasó! Ha már gasztro-kínjában nem tudja, hogy mit (t)egyen, hadd javasoljak egy programot. Február 21-én és 27-én, a két szakács-sapkával kitüntetett Peter Zinter fakanalának egyengetésével, az artcooking szervezésében, csiga főző tanfolyamon vehet részt Ön, ha van kedve, ideje, gyomra és 150 eurója. Olyan fogásokat fog elkészíteni, mint csigakaviár, csigamáj, szegedi csigagulyás (nem viccelek), desszertnek pedig konfitált cukorcsiga lesz.

További részletek a Bécsi-csiga oldalán, ahol recepteket is találni, illetve megrendelhetjük a csigából készült ételek szakécskönyvét.

 

Aki pedig szeretné látni hogy milyen egy bécsi csigafarm, az az alábbi videón keresztül lehet tájékozottabb. Az osztrákul nem beszélőknek elárulom, hogy a csigáknak jó dolga van, egész évben a szabadban vannak, péntekenként pasztinákot kapnak, a gazdi pedig folyamatosan ügyel arra, hogy sok zöldség vegye körül a csiganépet, mert a csigagyomorba és csigatalp alá az való. Ja és fontos még a meszes talaj, mert attól hízik szép nagyra és erősre a csigaház.

Sokan nem tudják, hogy Bécsben 100 évvel ezelőtt külön csigapiac működött, amelyen csiga-imbiszt is lehetett venni. Milyen kár, hogy manapság már csak virsli-standok vannak!

2 komment

Címkék: főzőtanfolyam

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mazzoni 2011.02.20. 08:59:32

Csigából én csak a kakaóst szeretem...

nemsissi 2011.02.20. 19:10:43

@mazzoni: én kóstoltam az étit, amikor Párizsban laktam és emlékeim szerint nem volt rossz. Ezzel együtt mostmár nehezen venném rá magam, hogy megyegem. A kakaós tényleg csábítóbb
süti beállítások módosítása