Százból... - ja...

2009.08.17. 09:01 nemsissi

A hétvége abszolút említésre méltó ismereteket hozott, de mivel a blogíró magánélete maximum mint a mogyoró, nyomokban fellelhető, egyelőre csak ezt a videót tudom idetenni.

8 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Statler · http://statlerandwaldorf.blog.hu 2009.08.17. 12:22:09

De szeretem ezt a számot! Nem tudtam, h fent van youtube-on, köszi!

fingerbangs 2009.08.22. 18:13:07

offtopik leszek, sorry
sissi nem tudsz valamit a tvdijrol ausztriaban? evi 316eurot kell fizetnunk, nem lehet ezt valahogy elkerulni? (sajat lakasunk van becs mellett)

ezek szedtek be a penzt: www.orf-gis.at/

nemsissi 2009.08.22. 18:44:22

@fingerbangs: helló, nem tudok semmit sajna. az egyetlen élményem ezzel kapcsolatban, hogy amikor beköltöztem a bérelt lakásba, a második napon jött egy ember, hogy fizessek tv díjat mondtam neki, hogy nem nézek tévét, úgyhogy nem fizetek. utána nem sokkal eltűntek a csatornák a készülékből, - addig voltak, bár tényleg nem néztem tévét.
szerdán leszek újra Bécsben, megkérdezem a bennszülött barátaimat, oké?

fingerbangs 2009.08.29. 00:13:12

elfelejtettem kerdezni melyik szerda :)

nemsissi 2009.09.04. 22:43:31

@fingerbangs: írtam Neked, nem kaptad meg? na mindegy, akkor újra: azt mondják, ha egyszer már fizettél, akkor nem lehet kikerülni, azaz ha benne vagy a rendszerükben. Ha előfizettél (még pénz nélkül, de szerződtél, stb), és tudják, hogy van tévéd, akkor se nagyon kerülheted el. Megpróbálhatod, de szigorúan ellenőriznek és nem hülyék... szóval nem nagyon tűnik megúszhatónak.
süti beállítások módosítása