Frau Fraunak farkasa

2009.02.05. 16:10 nemsissi

Ismét visszaállt a kezdetekben megszokott nemek aránya az irodában. A másik cég beszerezte K.-t titkárnőnek, a főnököm meg újított egy gyakornokot.

Az elején persze csak K. volt, és igen megörültem neki, mert jó arcnak tűnt, de a helyes külső zord szívet takar. Vagy csak a molekuláink nem kompatibilisek. - A kapcsolatunk ígéretesen kezdődött, mentünk együtt ebédelni, mosolyogtunk egymásra, mintha fizetnének érte, meghallgattam hogyan szidja előző munkahelyét, ilyesmi. Aztán pár nap múlva a kollegina mogorva lett, majd kioktató, aminek keretében szemét kis megjegyzéseket is tett. Ekkor még úgy gondoltam, hogy csak a kezdeti nehézségek miatt ilyen, ugyanis úgy kellett itt belerázódnia a dolgokba, hogy nem volt senki, aki betanítsa. Amikor azonban pár napra rá feldúlva és számonkérően közölte velem, hogy a telefon azért csörög hogy azt felvegyék, és én miért nem, amikor pedig ő átkapcsolt nekem egy hívást, akkor félreérthetetlen hangsúllyal, nézéssel és hangerővel válaszoltam neki, hogy azért szívemszotty, mert amikor csöngött, én éppen a főnököm szobájában tartózkodtam, és bár nagyon igyekszem, de egyelőre csak egy helyen tudok lenni egyszerre.

Na innentől kezdve nem keresem a társaságát. Régen tudom már, hogy a "drágám, de jól áll rajtad ez az olcsó kis blúz" típusú nők nem az eseteim. K. az incidens óta egyébként nagyon kedves, meg igyekszik, dehátugye.

Ellenben itt van most Vladla, egy kedves orosz leányzó, aki gyakornoki minőségben vendégszerepel nálunk. Egy londoni egyetemen végzi a tanulmányait, és a diplomához kell neki mindenféle munkahelyi tapasztalat is. Kicsit mélabús, kicsit naív, néha elveszett, de nagyon helyes. A családja Jekatyerinburgban él. Megbeszéltük Bulgakovot meg Csehovot, és hálás volt azért, hogy Jeszenyin nevének hallatán nem kérdeztem vissza értetlenül. Tőle tudtam meg, hogy Vlagyimir Iljics még mindig látogatható a Vörös Téren, és ezen jól meg is döbbentem. Már vannak terveink is, az irodánk épületének sarkán van egy orosz étterem, amelyet együttes erővel ki fogunk próbálni. Egyedül nem mertem bemenni, s mint kiderült, Vladla se. Ketten talán szerzünk egy jó kis borscsot.

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása