A fal, a fúrás, meg a probléma

2009.01.15. 13:08 nemsissi

A múltkori karnisos kalandom után, körülbelül három heti halogatás után, tegnap újból fúrót ragadtam, hogy két másik függöny is a helyére kerüljön. A tevékenység előtt még próbáltam meditatív állapotba kerülni, hogy ne őrüljek meg az első sikertelen fúrás után azonnal, de már annyira zaklatott voltam attól, ami várt rám, hogy nem bírtam megülni egy helyben, - ami ugye a lenyugváshoz nélkülözhetetlen lenne.

Nem tudom, hogy mi volt az oka, de csak egy lyukból buktam volna meg a Nemzetközi Lyukfúró Akadémia posztgraduális vizsgáján, a többi úgy sikerült, ahogyan azt az imént megnevezett intézmény alapítói elképzelhették. A harmadik karnist egyenesen fütyürészve szereltem fel, pedig ott még mérni is kellett a dizájnos karnis tervezőjének eszementsége miatt. (Mielőtt mindenki gratuláló levelek ezreit kezdené nekem küldözgetni, megemlíteném, hogy egy jó fal nélkül az Akadémia rektora is csak malterport köpő méregzsák lenne - lyukat nem fúrna ő se. A tegnapi sikeremnek sajnos csak annyi volt a titka, hogy jó falat választottam a munkához).

Ma meg kézhez kaptam azt a dokumentumot, amely alapján munkavállalási engedélyért folyamodhatok Ausztriában. 

Talán azt sikerül  elérnem, hogy a főnököm gyorsan aláírja, de azt már nem tudom, hogy azt miképp fogom összehozni, hogy a főbérlőm, aki március végéig ázsiai körutazáson vesz részt, a jövő héten aláírja az engedélyhez valamiért elengedhetetlen lakbejelentő nyomtatványomat....

5 komment

Címkék: kalandok

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

becsibacsi 2009.01.15. 14:02:26

Nekem annak idejen (96-ban) egy evig tartott, igy is csak nemi hatszellel (egy osztrak ismerosom - hogy is fogalmazzam - bejaratos volt bizonyos helyekre).
Azt hallottam, hogy ma mar sokkal jobb a helyzet (na persze csak akkor, ha szukseg van az illetore).
Az eseted pedig - ugy latom - ez utobbi kategoriaba tartozik, hisz ha jol ertelmezem, a cegednek szuksege van Rad.

nemsissi 2009.01.15. 14:43:38

Igen, gondolom... remélem...
Szóval van olyanom hogy Antrag für Beschäftigungsbewilligung, ami talán azt jelenti hogy munkáltatói szándéknyilatkozat.
Csak az a nyomorult Meldezettel ne kéne

becsibacsi 2009.01.15. 16:19:37

> Csak az a nyomorult Meldezettel ne kéne
Ezt nem ertem! Mi a problema vele? A Meldezettel a legegyszerubb. 10 perc a Magisztratuson. Ja, vagy ugy! Arra gondolsz, hogy a foberlod nincs itthon? Hat ez téllleg gáz! :(((

Kopcsó 2009.01.16. 19:18:03

Ha a führer nem írná alá, legyél egyéni vállalkozó. Emlékszel a Falfúró c. filmre? Őrült perspektívák nyíltak előtted…
:)

nemsissi 2009.01.16. 21:50:03

ne is mondd! a pipától nem látok. csávó nem írta alá, mondván, hogy májusban kapott vmi papaírt a cég, ami adóhivataltól jött, januárban találta meg és addig amig ki nem derül, hogy ez mi és mennyit kell fizetni, stb, addig nem írja alá

most fogalmazom a levelet, amiben megírom neki, hogy vagy bejelent ahogy megegyeztünk, vagy keressen más embert
süti beállítások módosítása