Videó a sorsolásról

2010.08.30. 13:05 nemsissi

Az alábbi felvétel életem első videója, (- külön emiatt regiszráltam a jútyúbra, szeressetek!). Bár a filmecske gagyi, sötét meg amatőr, a lényeg látható rajta: minden fordítást kommentelő nick felkerült egy cetlire, minden cetliből galacsin lett, minden galacsin a teásbögrémben landolt, majd húzás után az egyikük visszavedlett cetlivé és a rajta lévő nick tulajdonosát várja nemsissi a hangosbemondónál komment- vagy emailboxban. Direkt nem árulom el itt a szövegben, hogy kit húztam ki, mert így szépen megnézitek a videót. (Előző életemben pedagógus lehettem. Esetleg manipulátor zsarnok)

Köszönöm, hogy játszottatok, a szerencsés nyertesnek meg gratulálok! (- Fagyit kérsz, vagy könyvet?)

14 komment

Címkék: sorsolás

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LiBerti 2010.08.30. 13:36:21

Hát nem nyertem :-( Ilyen az én szerencsém... Na nem baj, legfeljebb meghívom magam egy fagyira Bécsben a héten.

nemsissi 2010.08.30. 13:43:20

@LiBerti: azér' ne kenődj el!!! Aztán meg, amilyen hideg van most Bécsben, lehet hogy a nem-nyerés egy torokgyulladástól mentett meg

LiBerti 2010.08.30. 15:27:38

@nemsissi: Hű, most nézem csak, tényleg elég zima van ott... Május óta a sarkkörön túlra tolták Bécset, vagy mi történt? Be is teszem a bőröndbe a pulóvert, és a fagyi helyett maradok a schnitzelnél.

LiBerti 2010.08.30. 15:34:20

@nemsissi: A forrópuncs-árusok megjelentek már? Vagy annyira azért még nincs se hideg, se karácsony?

pecsabi 2010.08.30. 18:38:13

nzo: gratula, és természetesen ugye tudod hogy utálunk :)

nzo 2010.08.30. 18:53:21

Szia és sziasztok!
Most sikerült ide tévednem, és látom, hogy azon ritka napok egyike, amikor NYERTEM valamit! :-)
Természetesen a fagyit választom, mert bár jó párszor voltam már Bécsben, de még egyszer sem fagyiztam.

ui.: Pecsabi, köszi, bocs, de nem tehetek róla.

pecsabi 2010.08.30. 18:59:49

na jó, annyira nem is utállak. Fagyit a Schwedenplatzon egyetek, de nem a sarkon lévőnél, hanem nemsissi kedvenc nudlizójával majdnem szemben. :)
Egyél helyettünk is fagyit :) (eper és kávé amit szeretünk) :)

nzo 2010.08.30. 19:26:00

@pecsabi: Örülök. :-) Majd kipróbáljuk, csak nem tudom melyikre gondolsz? Eissalon am Schwedenplatz, Zanoni & Zanoni, vagy a Fratelli?

nemsissi 2010.08.30. 21:27:59

@nzo: írjál nekem privátot, hogy leboltoljuk a nyereményedet

zsofieper 2010.09.01. 11:42:56

Gabi, ezen a videón rotfl-oltam! :)))) nagyon interaktív, hivatalos és megkérdőjelezhetetlen vagy! Kedvencem a többszöri ráközelítés a kamerával a nevekre (sejtelmesen) és a hallható erőfeszítés arra, hogy tök kussban maradj…:)

nemsissi 2010.09.01. 13:56:58

@zsofieper: Muszáj volt határozottnak mutatkozni, mert közjegyző híján nem vállalhattam be, hogy a résztvevők megóvják a sorsolást. Majd ha lovaszszobrom lesz, ráírhatják, hogy 'nemsissi, az igazságos'

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2010.09.10. 10:47:38

@nzo:
Idén a Tuchlauben lett Bécs legjobb fagyizója, teljesen megérdemelten.
Szerintem azt próbáld ki, mennyei a fagyijuk! ;)
süti beállítások módosítása