Két rövid

2008.12.19. 15:38 nemsissi

- Na lesz itt munkám jövőre is és tényleg úgy néz ki, hogy be leszek jelentve. Az általános gazdasági helyzetet, meg az abból fakadó (?) megszűnő munkahelyeket tekintve ez jó hír. Bécsben maradni tudni önmagában nagyon jó hír. A többi szempontról nem itt írok.

- Nemrégen egy közértben (direkt nem mondom meg a nevét)  a pénztárosnő rámszólt, hogy gurítsam csak szépen el a bevásárló kocsit a többi közé, ahonnan elvettem, azaz ne hagyjam ott,  miután kipakoltam belőle. - Oké, akár jogos is lehet. Tegnap megint ott jártam és nagyon koncentráltam, hogy nehogy elfelejtsek magam után rendet rakni a szupermarketben, erre ugyanaz a nő kikiabált nekem a kasszából és megbízott (volna) azzal, hogy egy más által széthagyott kocsit is toljak el. De aztán láthatta az arcomat, így miután elfogytak a népek nála, megcsinálta ő maga. Mondjuk akkor én még javában pakoltam, ugyanis csak sokára sikerült lebeszélnem magam arról, hogy megdobáljam egy kukoricakonzervvel. Legközelebb vajon rekeszeket kell majd pakolnom? Már előre félek ott vásárolni.

 

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása