Karácsonyi dekoráció I.

2008.11.28. 10:40 nemsissi

Nem világít, nem forog, nem zenél, csak nagyon nagy. És sokan vannak...

(Kizárólag a véletlen műve, hogy az előző posztban és ebben is gömbölyű tárgyak játsszák a főszerepet)

(Mondjuk, most ha jobban belegondolok, nem hiszek a véletlenekben)

(De akkor se az én hibám, mert a tudatalattimról ugye nem tudok)

3 komment

Címkék: ünnepek helyek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

becsibacsi 2008.11.28. 11:25:06

"Ez így gömbölű!"

Uff, sikerult kiszenvednem a hosszu ű-t! :)))

LiBerti 2008.11.28. 13:22:39

Ez hol van? Rotenturmstrasse?

OFF:
Nagyon örültem, hogy rábukkantam erre a bécsi blogra! Én magam is itt lakom már egy pár éve, de valahogy csak nagyon ritkán írom meg az itteni élményeimet...

nemsissi 2008.11.28. 14:04:05

Igen, ez a Roternturmgasse. Én is örülök, hogy megtaláltad! :-)
süti beállítások módosítása