Futás Bécsben

2008.10.08. 10:51 nemsissi

Tegnap este végre (újra) elmentem futni, mert már nagyon hiányzott. Kicsit aggódtam, (nem is én lennék, ha nem találnék mindig valami aggódni-valót, innen is látszik, hogy remek nagymama válik majd belőlem) mert sosem futottam még este. A terv az volt, hogy kihagyom az aszfaltos Duna-csatorna mentén húzódó, futásra is alkalmas sétányt, és inkább belegázolok a Práter avarjába. Még tavaly mesélte egy rendszeresen futó ismerősöm, hogy a Práterben a Hauptallee ki van este világítva, így úgy terveztem, hogy akkor majd én oda elfutok és milyen királyság lesz. Aha... - ahogyan azt Jürgen Móricka elképzeli!

A Práter szélén lakom ugye jelenleg, de a széle és a Hauptallee között van azért egy s más. Nappal rét, fák, utacskák és bokrok, éjszaka meg egy nagy sötét és baljóslatú massza.

Azt hiszem megtudtam, hogy hogyan érezhette magát a mesében Jancsi / Juliska / a vándorlegény / a királyfi, stb, amikor "elérkezett egy sűrű, sötét erdőhöz". Csak én  inkább passzoltam a sötét erdőben való kujtorgást. (Nem is lett enyém a királylány).

Ma reggel fiúka kolléga viszont megerősítette, hogy de tényleg ki van világítva a Prater Hauptallee, ezért a következő kaland az lesz, hogy megkeresem.

Rábukkantam továbbá egy tök jó oldalra, amelyen minden bécsi futóhely megtalálható, térképpel, kimért távokkal, s mindennel ami egy futónak hasznára válik legyen bennszülött vagy külföldi. Még azoknak a (szórakozó)helyeknek a listája is fel van tüntetve az oldalon, amelyekben a futó hozzájuthat az úgynevezett Running Guide-hoz, hogy az oldal bizonyos információit nyomtatott formában is megtekinthesse és birtokolhass.

Az oldal itt érhető el, de Bécs hivatalos weboldala külön témát szentel a futásnak, és ott még több információ található. Talán egyszer nálunk is lesz ilyen oldal...

Szólj hozzá!

Címkék: kalandok futás helyek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása