Esik

2008.09.25. 11:46 nemsissi

Ma reggel dupláztam. Megint otthonhagytam az esernyőmet, és megint elkezdett esni az eső, amikor már a villamoson ültem. Nagy örömömre ma reggelre meglett az esernyőbolt, bár időm még nem volt bemenni és képeket készíteni.

Viszont tegnap lőttem egy képet a kedvenc virágboltomról, amely a Stephansdom mögött van. Egyébként a Stephansdom möge sokkal jobb hely, mint az eleje a főbejárattal.

Sajnos tegnap épp nem lehetett itt tavirózsát kapni, (voltaképpen ezt a virágot akartam lefényképezni), de volt már, hogy láttam kitéve.

Anno kaptam én is egyszer egy "ismerősömtől" és nagyon vicces, ahogyan sötétedéskor a virág összecsukódva nyugovóra tér, hogy reggelre kinyílva, teljes pompájában üdvözölje az álmosságtól kóválygó, szűkszemű gazdáját. Nem vagyok egy szentimentális típus, de ez a virág valóban fel tudja vidítani az embert a szépségével.

 

Az üzletneve meglepő módon egyébként Blumenhaus

2 komment

Címkék: helyek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

winerin 2008.09.25. 15:38:56

már akartam irni,hogy a schwedenplatzon van egy echte ernyősbolt.de ezek szerint találtál már másikat. ez a virágbolt tényleg nagyon szép, én is szeretem. ha itt leszel hétvégén,ki ne hagyd a freyungon az őszi piacot, pénteken, és hétvégén kedvenc helyemen, a spittelbergen a neubaugassen szintén kirakodóvásár lesz.

nemsissi 2008.09.25. 16:26:22

Na egy esernyőboltról beszélünk, ez is a Schwedenplatzon van. Munka után, ha nem esik nagyon, megyek is oda. Viszont sajnos a hétvégi piaco(ka)t sajnos ki kell hagynom, mert Pesten leszek, de nagyon köszönöm a tippet!
süti beállítások módosítása