Hétköznapok

2008.09.24. 14:48 nemsissi

Újra Bécsben, újra blog. Bécsben is ősz lett, a lakásban szét lehet fagyni, ma megyek is és beszerzek egy meleg pizsamát és néhány pulóvert. Nagyon sürgősen meg kéne találni az esernyőboltot is, mert esik, s én az ernyőmet otthon hagytam, de ha itt lenne is kéne egy új, mert szegény jelenlegi már nagyon csálé.

Sikeresen vettem az akadályokat a múlt héten, kb 90-95%-osra sikeredett az összetett gyakorlatom. Az egyik dorgálásfélét azért kaptam, mert nem mentem el péntek éjszaka a népekkel inni és nem is hívtam nekik taxit. Miután leszállítottam a drága kollégákat tokkal vonóval és busszal a szállodájukhoz, kitalálták, hogy mennének szórakozni még. Az én szemeim már keresztbe álltak, így eszembe se jutott, hogy illene velük menni és azt sem gondoltam volna, hogy a hotelrecepcióval egyetemben nem tudják megoldani a taxi-rendelést. Hát a főnököm szerint illett volna velük menni. Na mostmár ezt is tudom, de valami azt súgja, hogy a jövőben is magasról tojok majd az ilyesmire.

A kollégák közül egyébként hogy-hogynem, az osztrákok a legszimpatikusabbak és a legjobb fejek.

Szólj hozzá!

Címkék: hétköznapok

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása