A Bútor - Das Möbel

2008.09.17. 08:38 nemsissi

Terveim között van, hogy a Bécsben meglátogatott jobb helyekről készítek egy-egy fényképes bejegyzést, hogy más is megtalálhassa őket alkalomadtán. Addig is, amíg megtanulom az új szuper telefonom multimédiás, internetre feltöltős használatát, írok egy olyan helyről, amelynek a weblapján sokkal jobb képek vannak, mint amilyeneket én valaha is készíteni tudnék.

A hely neve Das Möbel, ami azt jelenti németül, hogy A Bútor. Ez egy olyan kávézó, amelyet kombináltak egy dizájn bútorokat árusító lakberendezési üzlettel / bútorbolttal és az eredmény egy nagyon hangulatos, érdekes, folyton változó vendéglátóipari egység lett, ahol az ember kipróbálhat bármilyen berendezési tárgyat, hogy azt az üzletben megvegye. A kávézó berendezésében szinte nincs két egyforma szék, vagy asztal, és mindenki, aki oda betér használja az eladó árukészletet, hiszen azon ül, vagy arra könyököl, stb. A kávézó bemutatóterem, tehát ha megtetszik egy szék, akkor nem lehet kihúzni a szomszéd asztalnál ülő feneke alól, hanem el kell érte menni magába az üzletbe.

Úgynevezett Concept Store-nak indult, ahol csak egyedi darabokat lehetett venni, de aztán áttértek a kis-szériás termékekre. 9 év alatt 400 tervező 2000 féle bútorát és lakberendezési tárgyait mutatták be és árusították.

Az én ízlésemhez képest kicsit füstös, de a mángoldos lepényük miatt még ezt is elviselem. Az ételválaszték moderált, de finom. A vendégkör leginkább fiatalokból és korombeli negyvenhez közelítő, vagy azt éppen elhagyó emberekből áll, akik nem akadnak fenn azon, ha ki kell találni, hogy adott székre pontosan hogyan is kell leülni. Itt van néhány kép is, amelyek csak annyira csalókák, hogy ilyen rendet én még sosem láttam ott, pedig voltam már egy párszor.

Elérhetőségek és nyitvatartások

 

2 komment

Címkék: éttermek helyek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

winerin 2008.09.25. 15:44:28

soksok jó helyet már én is találtam, kukkants csak a www.statlerandwaldorf.blog.hu
ra
ismered pld. a bellaria mozit? vagy a pickwick tea-kávé-ujságost?

nemsissi 2008.09.25. 16:32:19

Még egy csomó mindent nem ismerek a városból, főleg hétköznapjaim vannak itt. A Statler blogból már szúrtam is be posztot. Bellaria mozi megvolt, de tea-kv újságos nem. Tudsz róla linket küldeni?
süti beállítások módosítása