"Megint állunk, vazze"

2009.12.20. 23:33 nemsissi

Pedig jól indult a nap. Rátaláltam a vidám beiglikészítés titkára. A felhasználásra szánt mazsolákat előző nap lelkiismeretesen beáztattam kubai rumba meg mézes meggyes pálinkába, ma reggel meg még pizsamában megkóstoltam, hogy milyen íze lett. Kell még íze lett, így álmatagon a fejembe lapátoltam pár evőkanál mazsolát a bennük bugyogó alkohollal. Mire feleszméltem, már be is csiccsentettem. - De nem is erről akartam írni, hanem arról, hogy a MÁV elmehet a fenébe.

Elromlott a váltó, nagy hó esett, - O.K., van ilyen. De hogy ne legyenek felkészülve a normális tájékoztatásra, az nem O.K. Az információs vonaluk végén azt mondták, hogy a nemzetközi vonatok minden híresztelés ellenére menetrendszerint indulnak a Keletiből. Ott aztán se hírük se hamvuk. Kiírva semmi. Kelenföldön ugyanez pepitában. A pénztárosnő önérzetesen közölte, hogy ő ugyan semmit nem tud a vonatokról. Hát miért is tudna?! Biztos a traktorokról tud.

Miután feladtam és hazajöttem, akkor találtam az interneten egy mondatot, hogy a vonat "kb" mikor indul: 2 órával a menetrend szerinti indulása után. Ezt vajon miért nem lehetett tudni fél órával az előtt? - És miért nem lehetett kiírni a kijelzőkre vagy a honlapra?

2 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mélisande · http://melisandegyuruje.blog.hu 2009.12.21. 10:36:59

Ja, hát a MÁV ilyen. Sose felejtem el,amikortavalynyáron órát kellett volna betegen sorbállnom a krakkói vonatjegyünkért. És hallottam, ahogy a jegyeladók siralmas angol nyelvtudással osztották az észt. A 20 méterrel odébb található utazási irodában meg 10 perc alatt megvoltunk...
Sikerült azért eljutnod Bécsbe?

nemsissi 2009.12.21. 11:53:34

@Mélisande: tegnap este fél tízkor feladtam. Nem akartam másfél órát a mínuszokban várni egy olyan vonatra, ami nem is biztos. Ma este újra próbálkozom
süti beállítások módosítása