Bécs, viszki vásár

2009.03.23. 15:42 nemsissi

Ha már a napi átlag másfél órányi jógázás (és az utána következő egy órányi pihegés) miatt nem nagyon járok mostanában sehova, s ebből kifolyólag túl sok bécsi élménnyel sem tudom eme blogot gazdagítani, akkor legalább ajánlok egy programot a hétvégére, és ha valaki akarja, elmesélheti vendégposztolóként, hogy milyen volt.

Szóval tehát március 28-án és 29-én kerül megrendezésre a Negyedik Bécsi Whiskeyvásár. Halleluja.

A szakkiállításon kívül számos egyéb programmal várják a látogatókat, lesz többek között előadás "Whiskey és csokoládé" témakörben, és három teremben különféle mesterkurzusokat is tartanak majd. A részletes program kevert angol és német nyelven itt található.

A vásár mindkét napon 14 órakor nyit és este tízig tart nyitva. A belépő borsosnak tűnik elsőre a maga 25 eurójával, de ebben az árban benne van már egy 10 euró értékű  kóstolási jegy, egy viszkispohár, egy kiállítási katalógus, valamint egy mesterkurzusra jogosító belépő.

Eme nemes italt egyébként pont Bécsben ittam először. Tavaly történt, amikor még Danielánál laktam albérletben. Randi előtti feszültségemet látva Daniela berántott a konyhába és a felső polcról elővarázsolt egy feketecimkés-sétáló-emberes üveget, amelyből aztán kaptam egy adaggal. Azt mondta, hogy ez segít lelazulni és tényleg: a moziban kétszer majdnem elaludtam.

 

 

1 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

becsibacsi 2009.03.24. 14:57:19

Csak apro kiegeszites: whisky = skot viszki, whiskey = mas orszagbol szarmazo viszkik.
Egyebkent ajanlom - ha hozzajutsz - a jo ir whiskey-t. Haromszor van parolva (jartam is a Jameson gyarban, nagy elmeny), mig a skot whisky ketszer, az amerikai whiskey egyszer! Szerintem nincs jobb a jo ir whiskey-nel, bar a skot hiresebb. Az en velemenyem szerint a Paddy a legjobb, kar, hogy azt nem exportaljak, csak Irorszagban lehet beszerezni. Neha szokott lenni az ebay-n, akkor szoktunk venni 2-3 uveggel, aztan unnepi alkalmakkor szopogatjuk.
süti beállítások módosítása