Ez a bejegyzés még a hét elején kezdődött egy bedobós újsággal, amit én visszkézből hajítottam volna ki a papírgyűjtőbe, amikor is elvétettem a kuka száját (nem röhög!), s így kénytelen voltam a kinyílt brossúrát újból kézbe venni. A lapokon manökenek feszíttek egy-egy furcsább ruhakölteményben, illetve minden oldalon ott volt a Hofer (nálunk Aldi) logója. A bennem élő marketinges bután bámulta a reklámújságot és nem értette a divat meg a diszkont eme párosodását, de a múltkori "vegyen vízágyat a Penny Marketből" élmény után már nem állt le csodálkozni, hanem egy vállrándítással az újrafeldolgozás útjára bocsátotta a prospektust.
Mára már el is felejtettem a fentieket, amikor a reggeli sajtóböngészés közben olvasom ám a szenzációs hírt, mely szerint a Hofer (nálunk Aldi) üzleteiben mától kaphatóak lesznek Nhut La Hong dizájner ruhái, aki egy Vietnamban született, ma Bregenzben élő divatkreátor. A 421 boltban tegnapról mára virradó éjszaka építették ki az "üzlet-az-üzletben" koncepciójú divatstandokat (ezeket is raklapra-e?) és a cég szóvivője boldogan újságolta, hogy az elgondolást sokkal magasabb minőségi követelmények szerint valósították meg, mint a Mango (akinek pl. Penelope Cruz és tesója tervezett egykor ezt-azt).
Ha valaki azon aggódna, hogy a megvásárolt termék szembejön vele az utcán, most megnyugodhat: az egyedi kreációkból "gyakran" csak tíz darab van egy-egy üzletben (10 db x 421 üzlet = tehát úgy 4210 ember fogja csak ugyanazt hordani Ausztriában). Próbafülkék nincsenek egyelőre felállítva, de van viszont ajándékdoboz. A cég reméli, hogy holnapra mind egy szálig elfogynak a ruhák, de ha nem, hát két héten belül mindenképpen. Az új kollekció őszre várható.
Elméláztam az árukapcsolás fordítottján is, miszerint mondjuk Magyarországon Zoób Kati üzleteiben akciós májkrémkonzerveket árulnának két hétig a Hofertől (nálunk Aldi).