Juste quelqu'un de bien

2009.01.21. 13:21 nemsissi

Tegnap öregebb lettem egy évvel. Szép kerek évforduló, melynek alkalmából idetettem volna az egyik kedvenc számomat, nagyon jó szöveggel, - de csak linkelni lehet. Tehát katt ide, ha érdekel.

Csupa klassz ajándékot kaptam: indiai szakácskönyvet; szuper fazekat; vacsorameghívást; (le se tagadhatnám pákosztos természetemet), könyvutalványt; orchidea termesztő felszerelést tápoldattal, speckó kaspóval; egy tánc és/vagy jógaszemináriumot; montázsolt meztelen pasikat, akik nemes (??) szervük előtt tartják az engem köszöntő feliratot; verset ami megríkat; izgalmas sci-fi sorozatot; szempillaspirált; éneket magyarul; éneket franciául (egy négyéves, egy tíz éves, egy tizennégyéves meg egy harminckétéves énekelt rá egyszerre a rögzítőmre tegnap, s hatott meg ezzel könnyekig); és megannyi kedves üzenetet skype-on, facebookon, emailben, sms-ben, e-cardon. Köszönöm mégegyszer! Jó volt nekem tegnap.

 

 

 

 

3 komment

Címkék: személyes

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

becsibacsi 2009.01.22. 12:42:35

Isten eltessen sokaig!

Kopcsó 2009.01.22. 16:10:07

Tudtam, hogy január, de azt nem, hogy melyik nap.
Még sok ilyen boldog születésnapot Neked!

nemsissi 2009.01.22. 16:23:53

Bécsibácsi, Kopcsó - nagyon köszönöm!!!
Köszönöm
süti beállítások módosítása