Két város

2008.12.15. 10:37 nemsissi

Pest:

Így Bécsbe visszatérve meg kell, hogy állapítsam, hogy a pesti autósokra nem nagyon hatott az a kampány, amelyben a KRESZ azon szabályára hívták fel a figyelmüket, amely megköveteli, hogy a zebránál álló gyalogost engedjék átkelni az úttesten. Tegnap lefekvés után még elméláztam hogy mi lenne, ha a gyalogosnak lehetősége és joga lenne a zebránál megállva megnyomni egy gombot, amellyel éles, nagyobbacska rajzszögek emelkednének ki a zebrafestés előtt, majd tűnnének el valamennyi idő múlva. Nem, nem durrantanák ki az autós kerekét, csak beleállnának a gumikba és valami jó erős, fluoreszkáló színt adnának ki magukból. Ez alapján a rend őrei akármikor megállíthatnák a kedves autóvezetőt és legombolhatnának tőle egy kisebb összeget, amelyet újabb fényleni képes rajzszögekre költenének. El vagyok én kényeztetve itt Bécsben, ahol az autósok mániákusan figyelnek a gyalogosokra, és akkor is türelmesen megállnak, ha az éppen szabálytalan helyen keresztezi a kocsi útját.

Aztán ma hajnalban, a vezetés közben rádiót hallgatva csak kapkodtam a fejemet a sok sztrájk-hír miatt. Még jó, hogy nem vonattal akartam jönni. Ajánlanám ezt a jogosan trágár posztot a témát illetően.  
 
Bécs:
 
Jó kiismerni valakit, mert akkor nagyon csekély a valószínűsége, hogy kellemetlen meglepetéseket fog okozni. Itt van például a főnököm. Mára már megtanultam, hogy ha valamit mond, akkor annak az ellenkezője fog megtörténni, esetleg az ellenkezője némi csavarral. Erre már szinte fogadni is merek.
 
Úgy öt hete, - amikor utoljára láttam itt az irodában ÉS alkalmam volt vele beszélni-, megkérdeztem tőle, hogy szokott-e itt karácsonyi céges evészet lenni. Kategórikus nem volt a válasz, majd kapok egy emailt egy hétre rá, hogy az osztrák kollégák kocsiba ülnek majd és elvezetnek Pestig, ahol is megebédelnek a magyar kollégákkal Oh-Tannenbaum, majd visszatérnek Bécsbe. Vagy esetleg Pozsonyba megyünk és akkor jön a cseh iroda is. Majd még eldönti és ír.
Na írni nem írt, amikor rákérdeztem nem válaszolt, de megtudtam véletlenül a másik osztrák kollégától, hogy a pesti karácsonyi ebéd az bécsi vacsora lesz, és a magyarok vezetnek onnan ide. Nekem ez így király, de a háromból két magyar kollégának pár hetes és pár hónapos gyereke van, ők szerintem kevésbé boldogok...
 

(Miközben megírtam a fenti pár sort a pár hetes gyermek apja megérkezett Pestről. Ő még mindig úgy tudja, hogy ebéd lesz szerdán, bár azt tudta, hogy Bécsben és elkáromkodta magát a vacsora lehetőségétől).

 

1 komment

Címkék: munkahely főnök

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

becsibacsi 2008.12.22. 09:28:25

Azert vannak Becsnel is "jobb helyek" gyalogos vs. autos temaban. Pl. Franciaorszag. Igen, nem tevedes! Vagy Belgium.
Franciaorszagban azzal szoktunk "szorakozni", hogy lelepunk az autosok ele. Nyista anyazas, hanem mosolyogva lefekez, es int, hogy szabad az ut. Amikor elcsodalkozva kerdeztem a parizsi baratomtol, hogy mi vaaaaan, azt valaszolta, hogy ez Sarkozynek koszonheto. Amikor meg kozlekedesi miniszter volt, nagyon szigoru bunteteseket vezetett be, nagy kampanyt inditottak, es lass csodat, megszelidultek a franciak (legalabbis a kozuton).
süti beállítások módosítása