Változások

2008.11.24. 16:00 nemsissi

Na elég volt egy hétre kitennem a lábam a bécsi irodából, és arra jövök haza, hogy a másik asszisztenslány is elhagyja az irodát. Igazából persze tudtam ezt már a múlt héten, mert megkérdeztem tőle egy email-váltás során, hogy hogy van és akkor írta, hogy prímán, mert felmondott.

Viszont ma reggel meg arra jöttem be, hogy van egy új asszisztens, aki valami hihetelenül vékony. Belőlem szerintem simán kijönne kétszer, pedig bizonyos, (udvarias szabású) ruhákból elég nekem a 36-os méret. Ennyit tudok csak róla egyelőre, mert még nem beszélgettünk egymással. Úgy nagyon  nincsen is rá ingerenciám, de lehet, hogy ez nem miatta van.

Ha pedig még mindig az ókorban élnénk, akkor nekem ma befejeződött volna az életem, ugyanis meg kellett mondanom a főbérlőnek azt a rossz hírt, hogy a kb. 10 napja megjavított cirkó-rendszer ismét csak a "javítás" előtt tapasztalt tüneteket produkálja, azaz a mutató a túlnyomás-mezőben tengeti napjait, a cirkó alá tett vödör igen gyorsan megtelik a cuccból kicsöpögő vízzel, és hogy bónusz is legyen, a szintén újonnan felszerelt piros tartályka, amely a kifelejtett dilatációs helyet lenne hivatott pótolni, na az a súlya nyomán letörni készül a tartójával együtt, s csak azért nem esett még le a földre, mert tegnap aládúcoltam.

A főbérlőt annyira felzaklatta a rossz hír, hogy osztrák dialektusban írt nekem válaszlevelet, de ha jól értettem, nem én vagyok a hibás.

2 komment

Címkék: kalandok munkatársak munkahely lakásbérlés

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kopcsó 2008.11.25. 00:27:22

Nem voltam rest, végigolvastam. Sokszor elgondolkodtam, de még többször harsányan röhögtem – szeretem ahogy írsz. Abba ne hagyd! :)
Holnap kifejtem méjlben a többit.
Joccakát.

nemsissi 2008.11.25. 15:24:53

azta! ez nagyon szép tőled.
és igyekszem,
köszönöm!
süti beállítások módosítása