Köhögésbe fojtva

2008.10.20. 23:06 nemsissi

Bécsben, - úgy tűnik-, betegen nem szokás dolgozni - finoman, de le lettem ugyanis cseszve a másik cég jófej főnöke által. Múlt héten beteg volt és pár napig nem jött be. Aztán ma bejött és amikor hallotta, hogy még mindig köhögök, akkor azt mondta, hogy betegen nem szabad dolgozni jönni, hanem ki kell azt feküdni, mert a többiekre is ráragasztom. Lám, a bámulós pasi is beteg... azaz ezek szerint én miattam - örvendjünk!

Most mondjam neki, hogy szabadságra se mehettem el? A főnököm meg valahogy nem mondta, hogy miért dolgoztam végig göthösen a múlt hetet, csak sajnálkozott, hogy reméli múlik már ez a fránya köhögés. Hát én is nagyon remélem, mert már nagyon unom magam is.

Azt mondják, hogy aki köhög, az valójában "ugat" és így akarja magától távol tartani a többi embert, mert elfojtott haragunkat fejezzük így ki. Az osztrákoknál a köhögés (husten) azt is jelenti, hogy haragos lenni vkire/vmire. Hazudnék, ha azt mondanám, hogy minden haragomat kifejeztem mostanában amúgy tudatfeletti módon.

De már szakadozik.

 

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása