A világ legjobb vínersniclije

2008.10.15. 10:47 nemsissi

Tegnap délben nem nekem kellett kitalálnom, hogy hol ebédeljek, ugyanis exfőnököm éppen Bécsben járt és meghívott ebédelni a Figlmüller-be. Azt beszélik a húsevők, hogy itt kapható a világ legjobb bécsi szelete, és én ezt a tegnap látottak, valamint az étterem honlapján olvasottak után készségesen el is hiszek nekik, főleg azért, mert az egyetlen vega cucc (spenótos knédli parmezánnal), ami itt kapható, fennséges volt.

Az étteremben látott hússzeletek egytől egyig lelógtak a tányérokról, és valamilyen különleges varázslat folytán mindegyik egyforma méretű és alakú volt.

Megtudtam, hogy a húst azért kloppfolják olyan vékonyra, hogy a forró olajban eltöltött harminc másodperc alatt át tudjon sülni. A sütés kizárólag növényi olajban történik, amelyet 2-3 alkalommal használnak csak fel, és még a panírhoz való zsemlemorzsát is külön őröltetik, - természetesen az oly jellemzően osztrák császárzsemléből. 

Két ilyen nevű étterem van a belvárosban, egymáshoz nagyon közel, én a Bäkerstrasse-n találhatóban voltam. Az étlapok minimálisan eltérnek egymástól, de aki hússal él, annak mindkettő tökéletes.

Szólj hozzá!

Címkék: éttermek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása