First Floor

2008.10.10. 09:50 nemsissi

Ez a neve annak a bárnak, ahová az asszisztenslány minket búcsúzni vitt. Én még ilyen büdös helyen nem voltam! De lehet, hogy csak az volt a baj, hogy elsőnek érkeztünk, így telibe kaptuk azt a szagot, amelyet az alkohol és cigaretta kipárolgás folytán egy vendéglátóhely nyitáskor magából áraszt. Förtelem.

A szaglóreceptorok ilyetén letaglózása után, felkavarodott gyomorral a másikat a személyzet bunkósága adta. Nagyon megsértődtek ugyanis, hogy mi a nyitás előtt 7 perccel be mertünk menni a bárba. Nem is adták oda a koktéllapot este hétnél előbb és egész este flegmák és mogorvák voltak. Persze itt megint gondolhatok arra, hogy igazából ezek rendes és kedves fickók ha az ember nem józanul érkezik, hanem már kicsit kapatosan, mert ők az alaptermészetüket eleve a részegebb kuncsaftokra kalibrálták be, és ha ennél barátságosabban lépnének fel, akkor az ittas vendégeknek már tolakodóan kedvesnek tűnnének...

No mindegy, amint lehetett nekiláttunk inni, én egy darab alkoholos italt fogyasztottam, mert a gyomrom nagyon háborgott a szag miatt és úgy gondoltam, hogy nem úgy kellene rólam kollégáknak emlékezni, mint a nő, aki lehányta őket. A többiek azonban derekasan végigkóstolták a kinálatot, és közben nyomták a sódert, amit én olyan 80%-ban értettem is. Nos szép történetek derültek ki pl a bámulós pasiról és megtudhattam, hogy a kőgazdag emberek élete sem fenékig tejfel. Nem jött el mindenki, de akik ott voltak, azok nagyon pozitív benyomást tettek és most már legalább tudom, hogy kit hogy hívnak. A legjobb fej embernek, aki annak a cégnek a feje és tulaja, ahová a mi cégünk befektetett és akivel ugye egy irodát bérlünk, van egy falunyi magyar rokona, s háza van a Bükben. Megigérte, hogy megtanít úgy síelni, hogy ne fájjon a térdem közben, de ezt már 5 pohár Averna és 3 sör után mondta...

Én tíz körül leléptem, nem bírtam az ájert. A friss levegőn aztán viszonylag jobban lettem. A villamosra várva leszólított egy pasi, hogy zavarhat-e. Mondtam, hogy ha lehet, akkor inkább ne. Amolyan perverz, a szeme se áll jól típusú 45 körüli pasi lehetett, aki a jobb éveiben valószínűleg szépfiúnak számíthatott, mert nagyon magabiztosan nyomta, de aznap este nem volt kedvem ahhoz, hogy a következő sarkon leüssenek, majd túladjanak rajtam.

 

Szólj hozzá!

Címkék: kalandok kollégák helyek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása