Új kedvenc

2008.10.02. 14:33 nemsissi

Körülbelül két hete akadt meg a szemem egy éttermecskén, s ma idejét láttam elmenni, és közelebbről is szemügyre venni, hiszen ebédelni így is úgyis terveztem, a portál ígérte két fogás pedig csábítóan hangzott; friss saláta és leves nekem bármikor jöhet.

A helyet nem is igen lehet étteremnek nevezni, mert ahhoz túl kicsi. Egyterű az egész, összesen 3 asztal van.

A berendezés letisztult, a kiszolgálás mosolygós és gyors, a választék ígéretes, az árak pedig barátiak. Én ma tök-curryt ettem, amelyet kókusztejjel készítettek el és egy halom rizs társaságában egy méretes tálkában szervíroztak. Vannak húsos kaják is, meg persze levesek és gyönyörű saláták, s az adagokkal nem spórolnak. A honlap szerint az étlap folyton változik, figyelembe véve a szezon nyújtotta hozzávalókat és konyhájukban nem használnak sem mesterséges színezéket, sem pedig tartósítószert vagy egyéb kémiai adalékot.

Céljuk, hogy az evésre kevés időt szánó emberek is jót és finomat egyenek, s ahogy az üzletben álló sort elnéztem, eme kitűzésüket minden bizonnyal teljesíthetik.

Egyetlen bánatom az ebédelés alatt az volt, hogy nem kaptam helyett az ablak mellett s így csak az egyik magas asztalhoz tudtam letelepedni, amelynek a padja csúszott, a lábam meg nem ért le addig a rúdig, amelyen kitámaszthattam volna magam, így aztán kihívás volt úgy enni, hogy egy óvatlan pillanatban ne tűnjek el hirtelen az asztal alatt örökre.

3 komment

Címkék: éttermek helyek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

trenyo 2008.10.02. 14:48:13

tök szupi, hogy vannak képek, tecccik. (DE)Hol vannak a jóvágású osztrák pasasok képei? Csak levesek, meg salik, meg pecók, meg utcák, meg esernyők...
:-)

nemsissi 2008.10.02. 15:48:13

nem is rossz ötlet, szomszéd! úgy fogok ismerkedni az utcán, hogy engedélyt kérek jóképű osztrák pasasoktól, hogy hadd fotózzam le őket, mert magyar nőknek szeretnék egy férfikereskedelmi export bizniszt összehozni. Hány százalékot kérsz a haszonból?
süti beállítások módosítása