Egyetértek

2008.09.25. 11:43 nemsissi

Nem vagyok 40-es méret, de a tegnapi vásárlás során megint szembesültem a ruhaszámok mágikus hatásával a női lélekállapotra. Ez a cikk és a kommentek érdemesek az elolvasásra. Egyébként beszereztem a megfelelő meleg pizsamát és háziruhát az albérlet hidegét kivédendő, erre tegnap estére már nem volt annyira hideg.

Freddyvel töltöttem az estét (bocs a kép minőségéért, még nem vagyok profi az új telómmal). Én olvastam, Freddy pedig szunyált. Így:

 

Szólj hozzá!

Címkék: freddy

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása