Hiúság és hülyeség: de mit vegyek fel?

2008.09.01. 16:52 nemsissi

Ha őszinte akarok lenni, két nő él bennem általában békés egyetértésben, már ami az öltözködést illeti. Az egyik az irodista, a másik meg Liz Lemon. (Akik nem ismernék a 30Rock sorozatot, azoknak úgy tudnám leírni, hogy tornacipő, farmer, kényelmes, bő felsők)

Az új munkahelyen eddig az asszisztenst sasoltam, hogy mi a módi, mit illik és mit nem illik; de ma reggel, mivel kicsit korábban érkeztem meg, mint kellett volna, nézegettem az embereket is. Hát... szerintem nem lesz baj, már ami a ruhatáramat illeti és örömmel fedeztem fel, hogy Tamara, az asszisztensünk meg az egyik fontosember ma farmerben érkeztek. Mondjuk nincs itthon a macska, azaz a főnök 3 napig nem lesz bent, szóval lehet, hogy ezért lazulnak ennyire. Kifigyelem, annyi szent!

Majd arra a kínzó kérdésre jó lenne választ kapni, hogy nem ciki-e harisnyára olyan cipőt húzni, aminek az orra zárt, mint egy köröm- vagy félcipő, de a hátulja nyitott, mint egy szandál. Mert én ma ilyet tettem. Vajon mit mondana erre Lakatos Márk????

Szólj hozzá!

Címkék: kollégák munkahely

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása