2010.04.17. 19:24 nemsissi

Szolgálati közlemény: az utolsó pár hétben emailen kapott (emailben jelzett) kommenteket itt a blogon akartam beengedni, ezért a komment-értesítő emaileket kitöröltem. Amikor végre odajutottam, hogy a bloggal is foglalkozni tudjak, nem találtam egy függő kommentet sem... :o

Ezen felül az internet szolgáltatóm kb 2 hete 2 napra meghalt és emiatt minden bejövő emailem elveszett, ezért a) aki írt és nem válaszoltam az küldje újra b) az aznapi kommentekről emiatt nem is tudok.

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása