Ahová az irányítószám se jár

2010.02.17. 17:21 nemsissi

Szerintem elhalt az agyam fele.

Történt, hogy sürgősen el kellett juttatnom ma valamit egy apró, ám uniós országba, amihez a UPS és/vagy a DHL szolgáltatásait gondoltam igénybe venni. A procedúra ilyenkor elég egyszerű: én felhívom őket, ők kérdeznek párat, aztán küldenek egy futárt, aki a DHL esetében büdös a UPS esetében viszont bamba, de már tudom mire számítsak, így nem akadok fenn olyasmin, hogy egy ideig ne vegyek levegőt, vagy hogy kivárjam, hogy a futár percekig bután mered az általa nap mint nap százszor látott csomagfelvételi lapra, hogy aztán felvillanyozódva találja meg a rubrikát, amibe az aláírását kell belefirkantania. Általában a UPS-szel kezdem,  - jobban bírom a bambát, mint a büdöset -, ám ma egyikkel sem tudtam találkozni.

A UPS-es rendesfelvételt intéző hölgy hamarosan odaért a kérdésfeltevésben, hogy milyen irányítószámra megy a küldemény, majd válaszomat hosszú csenddel jutalmazta. A hallgatásából semmi jó nem hallatszott ki. Meg is mondta elég hamar, hogy ilyen irányítószám nincs a rendszerükben, azaz nem létezik. Nem jöttem zavarba, először megnéztem a címzett emailjét, hogy lássam a címzést az elektronikus aláírásában, és amikor ott is azt a számot láttam, ami a hölgy szerint nincs, még leellenőriztem a nemzetközi, Európában tíz irodát fenntartó nagynevű cég honlapját is, de hiába: ők makacsul ugyanazt az irányítószámot írták minden elérhetőségükhöz, ami az UPS szerint nincs. Próbálkoztam meggyőzni a hölgyet, de ő csak azt hajtogatta, hogy érvényes irányítószám nélkül nem tud futárt küldeni. Itt rövid búcsúszavak és hosszas ki nem mondott rosszkívánságok után tárcsáztam a DHL-t, remélve, hogy náluk szerencsével járok. - Ahogy azt Móricka elképzeli! Amikor szóba került az irányítószám, ennek a hölgynek is megállt a tudománya. Annyit megtett, hogy vonalban maradt, amíg én felhívtam a címzettet hogy személyesen kérdezzek rá az életemet megkeserítő számra. De mivel ők is csak azt hajtogatták, hogy nekik ez az irányítószámuk, nem más, a büdös futárról is le kellett mondanom, ugyanis a központos nem volt hajlandó küldeni belőle még egy picike szagmintányit sem.

De bosszút álltam rajtuk és levelemet feladtam EMS-sel postán. Velük ugyan egy nappal később ér oda, viszont a pultnál magasról tettek rá, hogy milyen címzést írok az űrlapjukra. Így suttyomban, ám igen kéjesen, beírtam az igazi, nemlétező irányítószámot.

 

2 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pilgram (törölt) 2010.02.18. 10:16:58

az élet apró örömei, a bűn édes íze, amikor nem létező irányítószámot írunk egy küldeményre..semmihez sem fogható gyönyöröket tud okozni :)

Mélisande · http://melisandegyuruje.blog.hu 2010.02.18. 11:18:18

Háhá! Én a TNT-s futárt szeretem a legjobban. A DHL nálunk is büdös, a UPS-es ügyetlenül udvarolni próbál. Az EMS is büdös, és lassú, de tényleg nem fayniznak annyit.
süti beállítások módosítása