Automata, ami parkolójegyet is tud

2010.01.27. 10:33 nemsissi

Néha ránézek a blog keresőszavaira, meg látom, hogy mely tag-ek, illetve posztok váltották ki a legnagyobb érdeklődést és a parkolásról szólók mindig dobogós helyen végeznek. Eddig azt hittem, hogy már mindent leírtam, ami a témában fontos és praktikus, de egy morzsányi, ám igen fontos információ lemaradt.

A minap éppen menetjegyet vettem automatából, (mely folyamat mindig lenyűgöz mert a masinák mindenhol megbízhatóan működnek), és valami miatt kicsit szélesebb látószögben néztem ki a fejemből, azaz  nem csak az engem akkor éppen érintő információk jutottak el az agyamig. Így sikerült észrevennem az eddig nem közölt információt, miszerint az összes metró ki-bejáratnál felállított jegykiadó gép is 'árul' parkolójegyet.

Tehát ha valaki becsületes üzemmódban akar Bécsben parkolni és ilyen masinából óhajt jegyet szerezni, akkor bitte bökjön a "Parkschein" feliratú négyzetre.

8 komment

Címkék: parkolás

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bécsi_Nikol · http://unserwien.blogspot.com/ 2010.01.27. 12:59:06

Mi is nagy hódolói vagyunk a jegykiadó automatáknak.
A lányok bérletét mindig ilyenből vesszök meg.
Másfél év után viszont én a napokban jártam úgy, hogy az automata magától újraindult, elnyelve 10 Euro-mat.
De az állomásfőnökségen készségesen segítettek, kitöltettek egy formanyomtatványt, hogy visszautalhassák a pénzemet. Senki nem kérdőjelezte meg a problémámat, pedig mire megkerült az illetékes személy addigra az automata újra működött.

Pilgram (törölt) 2010.01.27. 13:30:23

én is így szoktam venni, de nem tűnt fel a parkschein, pedig a gürtelen belül mindenhol kell.

viszont ez annyira fájdalmas, hogy ennyire egyszerű és nyílvánvaló dolgokat nem tudunk bevezetni otthon...Tudom biztos sokba kerülne kiépíteni a teljes (MŰKÖDŐ!) automatahálózatot Pesten, de szerintem a kirugdosott "bódés" alvállalkozók és pénztárosok bérén 1-2 év alatt bejönne az áruk, főleg, ha ilyen kapcsolt termékeket is meg lehetne venni, mint a parkolójegy pölö, vagy bérlet. és akkor nem kellene félórákat sorban állni a pénztáraknál hónap elején, de ez sem tudott leesni az illetékeseknek, pedig feltételezem, járnak ők is Bécsben néha.

nemsissi 2010.01.27. 14:01:30

@Pilgram: biztos járnak Bécsben, de valósznűleg nem metróznak, hanem nagy fekete autóban utaznak, amelyet sofőr vezet

Haynau (Sons of Monarchy) 2010.03.16. 14:26:06

Így jár az, akinek éves bérlete van és nem jár automatákhoz: ezt sem tudtam. Pedig néhány éve már élek itt... ;)

v2peti 2011.02.27. 19:42:31

Hogy oldják meg azt, hogy nem rongálják! Azért ott is vannak olyan alakok, akik még egy vasgolyót is képesek szándékosan elrontani! Lehet, hogy kevesebben vannak, mint nálunk, de vannak.

v2peti 2011.02.27. 19:43:06

Felkiáltójelet írtam, pedig egy nagy kérdőjelet akartam!

nemsissi 2011.02.28. 11:10:55

@v2peti: nos lehet, hogy vannak, de eddig én egy megrongált automatával sem találkoztam sehol
max összefirkálttal
süti beállítások módosítása