Hansen

2010.01.21. 17:32 nemsissi

Voltam tegnapelőtt egy olyan étteremben, amit egy hatalmas virágüzletben rendeztek be, a Tőzsdeépület alagsorában, de nincs időm elmesélni, mert rohanok.

A kaja jó volt, az árakat a meghívóm pénztárcája bánta, de szülinapom okán nagyon megérdemeltem. Bónusznak ki kellett másznunk a kapun, mert lakattal jól bezárták*. Mindezt a Ringnél, ahol jó sokan nézhették. De legalább lesz majd miről mesélni a szociális otthonbeli szobatársamnak.

* azt gyanítom, nem a jó kijáratot találtuk meg.

 

11 komment

Címkék: éttermek kalandok helyek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pilgram (törölt) 2010.01.25. 12:34:10

rapidposzt..
nekem is most volt a szülinapom! füled érjen bokáig! :)

Bécsi_Nikol · http://unserwien.blogspot.com/ 2010.01.25. 14:50:54

Szia!
Most találtam meg a blogodat és nagyon klassz!
Én is Bécsben élek már 2008 júliusa óta és nemrégiben kezdtem el a saját blogomat.

nemsissi 2010.01.25. 17:26:52

@Pilgram: Hár akkor 'alles gute zum Geburtstag'

Mélisande · http://melisandegyuruje.blog.hu 2010.01.27. 13:57:22

Kissé megkésve kívánok minden szépet és jót! Ajándékba egy link, valami hasonkó helyról Budapesten. www.arioso.hu/arioso_hun.html
Lehet, hogy ismered.

nemsissi 2010.01.27. 14:04:51

@Mélisande: szia, köszönöm és nem ismerem, de igencsak ígéretesnek tűnik.
süti beállítások módosítása