Kurmasana

2009.10.12. 13:59 nemsissi

Na, a hétvégén olyat tettem, mint még soha: ráléptem a saját frufrumra. Nagyon hülye érzés, ne próbáljátok ki. Történt ugyanis, hogy továbbképződési vágyamban beíratkoztam egy haladóknak tartott jóga-workshopra és a képen látható ászana próbálgatása közben esett meg velem a csúfság. Az aszana persze nem sikerült...

3 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kopcsó 2009.10.27. 20:20:11

én is kipróbáltam.
1. nekem sem sikerült,
2. a frumfrura sem léptem rá. :)

nemsissi 2009.10.27. 21:06:51

@Kopcsó: nagggyon vicces... most köpjelek itt be, hogy miért nem léptél rá? :)

Kopcsó 2009.10.27. 22:13:12

megteheted. szeretem a frizurám. :)
süti beállítások módosítása