A hangok is azt mondják, hogy normális vagyok

2009.08.27. 20:29 nemsissi

Veletek van olyan, hogy elolvastok egy hirdetést, vagy feliratot és valami egészen nagy orbitális marhaságot olvastok az odaírtak helyett? Na ilyet én már németül is tudok.

Ki volt írva, hogy Kleiderverleihung, ami annyit tesz, hogy ruhakölcsönző. Nekem sikerült gyerekkölcsönzőnek olvasni (Kinderverleihung). ... Még el is gondolkodtam, hogy ez vajon milyen szolgáltatás lehet...

1 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LiBerti 2009.08.28. 08:39:59

Én a Praterbeli látványosság nevét olvastam először Riesenrad helyett Reisenradnak. Csodálkoztam is, hogy hova utazhat az ember azzal a kerékkel...
süti beállítások módosítása