Irodai foszlányok

2009.04.01. 15:03 nemsissi

Egy telefoninterjú kapcsán ma fél órát egy légtérben töltöttem az egyik magas beosztású kollégával, és az asztal alá tévedt tekintetem útján felfedeztem, hogy a zokniján van egy tisztességes lyuk. Nem ám a zokni cipőben megbúvó felén, hanem a látható részen. Április elseje nem jó dátum az ilyen dolgok közlésére. Ha elhiszi, és odanéz, akkor ciki lesz neki. Ha meg nem hiszi el, és nem néz oda, akkor is, - csak később. Szóval nem szóltam egy kukkot sem, csak reménykedtem, hogy más nem fogja észrevenni. Mégiscsak én vagyok a cég píárosa, akinek feszülten őrködnie kell a cég jó imidzse felett, bár lyukas zoknik nem szerepeltek a marketingkommunikációs tananyagban. De az elhallgatás technikája itt is alkalmazható.

Szomorúan kellett tapasztalnom továbbá, hogy a Sorskimérésben valami "egyet fizet kettőt kap" akcióba keveredhettem mert nem csak a fiam hagyja rám a lefogyott vécépapír gurigák cseréjét, hanem a recepciós kollegina is. Többször találtam már üres gurigát a női duplanullásban, de azon a napokon vendégszerepeltek az irodában más nők is, ezért nem lehettem biztos a tettes kilétében. Ma azonban csak ő van és én, így kétségem se lehet. Érdekelne ennek egyébként a lélektana. A kérdésre a válasz, hogy amikor lefogy, akkor mi játszódhat le kívül és belül. Kívül valószínűleg az, hogy pont annyi papír jutott, amennyi akkor éppen szükséges volt, mivel ha kellett volna még, kénytelen lett volna új tekercset installálni. Ezt tehát kipipálhatjuk. Belül meg tán öröm tüze gyúlt, hogy mily szerencsés is ő, hogy pont elegendő papír volt még a gurigán, és ez a kis boldogság feledtette vele, hogy a) egy napon még vissza k e l l térnie, amikor is kelleni fog még papír b) mások is használják a rötyit rajta kívül és illene pótolnia, amit elhasznált?

Vagy c) és d) - de nem találgathatok tovább, mennem kell dolgozni. Miért nem lettem én inkább pszichológus, akkor az ábécé minden betűjére tudnék potenciális válaszokat írni.

 

3 komment

Címkék: kollégák

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nemsissi 2009.04.03. 16:39:46

ezt a kommentedet nem értem

becsibacsi 2009.04.06. 08:26:33

> Miért nem lettem én inkább pszichológus, akkor
> az ábécé minden betűjére tudnék potenciális
> válaszokat írni.
Erre gondoltam. :)
süti beállítások módosítása