Rég nevettem ekkorát. Az alábbi levelet kaptam az Internetszolgáltatóm nevében:
Tisztelt Előfizető.
Ez az e-mail az Interware Webmail Belépés Online Ügyfélszolgálat és mi azt
eljuttatja minden Sumner ügyfél e-mail felhasználói fiókok Tuladonosok a
biztonság szempontjából. mi van túlterheltség miatt a névtelen számlák
nyilvántartási így leáll néhány beszámolót és a fiók között volt,
amelyeket el kell hagyni.
Mi meg ezt az e-mail küldésére, hogy így ellenőrizzék és tudassa velünk, ha
továbbra is szeretné használni ezt a account.If Ön is érdekelt Kérjük,
erősítse meg, amelyet kitöltve a tér alatt. A felhasználói név, jelszó,
dőpontját és az Ön országa bith információk volna szükség ahhoz, hogy
ellenőrizze a számláját.
Mivel a szűk keresztmetszet minden Interware Webmail Belépésl Online
Ügyfélszolgálat és eltávolítása az összes fel nem használt számlák lenne
le minden fel nem használt számlák, akkor erősítse meg e-mail kitöltésével
a bejelentkezési adatait az alábbi kattintás után a válasz gombot, vagy fiókja
felfüggesztésre kerül 24 órán belül biztonsági okokból.
* Felhasználónév: ...
* Jelszó: ...
* Születési idő: ...
* Ország vagy terület: ...
* Telefon ...
Után a következő utasításokat a fent említett, a számlát nem lehet
szakítani, és továbbra is a megszokott módon. Köszönjük a figyelmet arra,
hogy ezt a kérést.
Elnézést kérünk az esetleges kellemetlenségeket.
Figyelem! Interware Webmail Belépés Online Ügyfélszolgálat számla
ulajdonosa megtagadja, hogy a frissítés saját számla kézhezvételét követően 5days ezt
a figyelmeztetést elveszíti saját számlára állandóan.
Interware Webmail Belépés Online Ügyfél Update 2009.
Elküldtem az Interware-nek, hadd röhögjenek ők is. Már vissza is írtak, hogy keresik a küldőt.