Bulvár

2009.02.24. 13:54 nemsissi

Egy darabig azt gondoltam, hogy nekem nincsen szerencsém a bécsi taxisokkal, de most kicsit másképp gondolom.

Az alapélményről már írtam egyszer, azóta saját gyűjtésből több érdekes tapasztalattal lettem gazdagabb, amelyek közül a legújabb az volt, amikor egy kedves taxivezető bácsi - később kiderült, hogy ő lengyel -, mosolyogva közölte, hogy sajnos nem tudja, hogy hol van Klosterneuburg, ő csak Bécset ismeri. Nos ez kb olyan, mintha egy pesti taxis még sosem hallott volna Érdről vagy Solymárról.

Tegnap aztán olvastam egy olyat, amelytől még ma sem tértem magamhoz. Elfogtak ugyanis egy taxisofőrt, aki érzéstelenítővel feltuningolt itallal kínálta meg, s kábította el az utasait, majd kirabolta őket. Emberünk az áldozatokat a Westbahnhof-on szedte össze, s arra hivatkozva, hogy biztosan fáradtak, frissítőt ajánlott nekik. Az elfogadott ital azonban altatót tartalmazott. Volt akitől nemcsak a pénzét vette el, hanem a hitelkártyáit is. Az így szerzett pénz szerencsjátékokra ment el. Az elektronikus fizetés lett a veszte: akkor bukott le, amikor a számláját egy lopott kártyával akarta kiegyenlíteni.

Kicsit beleolvastam a témát megvitató fórumba, és ott is említették, hogy egyre több Bécsben a helyismerettel és taxisengedéllyel nem rendelkező, külföldi taxis, aki a beülő utast a következő mondattal lepi meg: "Du sagen ich Fahren" (Te mondani én vezetni)

 

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása