U6 nem egyenlő U4

2009.02.17. 10:57 nemsissi

Újra Bécsben tegnap óta, de akár lehetne London is, olyan az idő. Nem tudom milyen napnak nézek elébe, ugyanis sikerült ma rossz metróra és ezzel együtt rossz irányba is szállnom. - Jól nem kezdődik, az már biztos. - A malőrt enyhíti, hogy nem azon az állomáson történt, ahol nap mint nap, munkába menet felszállok, hanem ott, amelynek a közelében a kocsimat szoktam hagyni néha, de ennél többet nem is nagyon tudnék mentségül felhozni. A peronon jobbról volt a 'jó" metró, balról meg a másik. A lépcső alján még érdeklődve el is olvastam a kerülendő járat állomásait, megállapítottam, hogy barna, ott az agyam még működő része bejelzett, hogy ezt furcsállja, de én attól még felszálltam és el sem tűnődtem azon, hogy nekem inkább a zöld színű metróvonalon kellett volna utazni. Még azt is észrevettem, hogy másfajta metrókocsik jöttek, de én olyan ember vagyok, akik üdvözli a változatosságot. Két megálló és egy fél HVG cikk után ébredtem fel és tértem jó útra. Csak a hülye nem jött rá az utazóközönségből, hogy pánikszerű leszállásom a rossz metróválasztás és irány egyenes következménye.

Tehát visszautaztam a kiinduló állomásra és immár a peron jó oldalán vártam jámboran, hogy az orrom előtt elhúzó szerelvény után megérkezzen a következő. Akkor már régen abban az időtartományban voltam, amelyben elkerülhetetlen volt a reggeli késés. Később, a metrókocsiban egy frissen felszállt hölgy éppen engem talált a legalkalmasabb személynek arra, hogy megkérdezze melyik irányba tartunk. - Ha valamit szeretek a Sorsban, az a humorérzéke.

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása