A költözés napja

2008.11.04. 10:34 nemsissi

Ma megkapom a lakás kulcsait és este már az új helyen alszom, dejó! A mostani környék, a sok fával azért nagyon fog hiányozni. Ráadásul az utcának van egyfajta mesebeli hangulata, mindig vártam, hogy hirtelen előbukkan Harry Potter néhány haverja, vagy elszáguld mellettem a Kóbor Grimbusz.

Az utcasarkon, ahol be szoktam fordulni, még az odaköltözésemkor állt kikötve egy márkátlanított bevásárlókocsi. Vicces volt, ahogy a parkoló autók kényszerűen hagytak neki némi parkolóhelyet. Aztán a múltkor, amikor a tréning után újra Bécsbe jöttem, vihogva vettem tudomásul, hogy immár ketten parkolnak a nyugdíjas klubnak is otthont adó SPÖ pártház előtt. Tegnap pedig nagyon úgy tűnt, hogy bevettek magukhoz egy harmadikat is a csapatba... - Lehet, hogy egy újfajta extrém sport van itt kibontakozóban, ami hamarosan divatként fog végigsöpörni a kontinensen. De az is lehet, hogy egy szupermarketlánc általam még nem ismert terjeszkedési stratégiát dolgozott ki.

 

Szólj hozzá!

Címkék: vicces albérlet lakásbérlés

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása