A takarítástól a sörig két lépésben

2008.10.28. 09:38 nemsissi

Alkotói válság van, vagy mi a szösz, - nem nagyon van kedvem írni vagy nem nagyon tudok mit, vagy mind a három ( a szöszt most ne számoljuk)

Daniela elutazott Dél-Amerikába két hétre, és a lakást odahagyta a fiára. Barátnőm se viszi túlzásba a takarítást (nagyon helyesen), de ami tegnap fogadott a küszöbön túl, az nem volt semmi. Rögtön porszívót is ragadtam, hogy ne koszoljam be nagyon a zoknimat és el tudjak jutni a szobámig anélkül, hogy odaragadnék a padlóhoz menetközben. Aztán ilyenkor már nincs megállás és kimostam a fürdőszobai kézmosót, meg elmosogattam, mert az undor kerülgetett a konyha láttán. (Nem tudom mikor lettem ilyen finnyás és kényes, próbálok rájönni az egyedfejlődésemet elemezgetve, de egyelőre nem találom a megoldást. -Mennyivel többet pihenhetnék, ha ilyenkor be tudnám vetni magam egy jó könyvvel a fotelbe!)

Amikor a porszívóval való tangózás közben ahhoz a papírzsákhoz értem, amiben a szemétszelekció jegyében a fémhulladékot tároljuk, kitört belőlem a röhögés: ha Daniela otthon van, jobbára a macska kajájának üres konzervdobozai halmozódnak benne, tegnap azonban tele volt kiürített sörösdobozzal. - Erről persze eszembe jutott, hogy a múlt héten, amikor megkérdeztem a kölykömtől, hogy mit vigyek neki Bécsből, akkor felszólított, hogy Paracelsust. (Ez egy szűretlen különleges, finom biosör, és azért nevezték el erről a reneszánszkori orvosról, mert ő azt találta mondani, hogy "a sör egy istentől való gyógyszer" - szóval a gyereknek jó az ízlése, büszke is vagyok rá). Lehet persze, hogy nem kellett volna sörgyár látogatásra menni vele, amikor tavaly Salzburgban kirándultunk, de engem érdekelnek a gyárak, így a környéken fellelhető sajtmanufaktúrát és a Stiegl sörüzemet is bevettük a programba, s ez utóbbiban a belépőjegy mellé járt két krigli frissen csapolt sör is. Igaz, nekünk ebből aztán három krigli lett, mert a felszolgálókislány nem azt hozta ki, amit kértünk, de aztán korrigált és így három kriglivel bírkóztunk meg, én és a gyerek. Az egyik sörben persze a Paracelsust tisztelhettük. -Vidám este volt az nekünk, annyi szent.

Szóval a tegnap este takarítással és az aközbeni nosztalgiázással telt.

Szólj hozzá!

Címkék: kalandok

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása