(Orr)csep(p)egés

2008.10.03. 10:14 nemsissi

Sikerült beszereznem egy echte osztrák takonykórt, amitől a fejemben túlnyomás uralkodik, s a szemeim úgy néznek ki, mintha most gyászoltam volna el egy egész falut. És pipa vagyok, mert az egész a nyomorult fűtésen való spórolás miatt van. (Igen, tudom, hogy jó dolgom van és hálás is vagyok ezért és azt is tudom, hogy sokaknak ezen kell spórolni, de itt épp hogy nem kéne, vagy nem ennyire)

A lakás nagy, talán 120 négyzetméternél is több, s szép magas belső terei vannak, tehát el tudom képzelni, hogy nem két fillérbe kerül a gázszámla. De: egyik este megyek ki a szombámból, ami ugye a konyhába nyílik, és ott áll a barátos-főbérlőnőm hálóingben (macis), s várja, hogy felforrjon a víz, kezében egy gumitömlő és remeg mint egy nyárfalevél. Mondom neki, hogy ugyan vennéd már fel a köntösödet! Felvette, majd vacogott tovább. Kérdem, minek a tömlő? Nos a forró vizet abba önti és azzal tér nyugovóra... De a termosztát, az 17 fokon áll, a lakásban jeges szelek süvítenek és én már lassan a komódot is magamra húzom éjjel, hogy ne ébredjek fel óránként a hidegre, pedig vastag pizsamában (cicás) és három takaróval alszom. A gyereke a múltkor a konyhában pufimellényben írta a leckéjét... - normálisak?

Az embernek azért van otthona, hogy abban jól érezze magát, és ha ráadásul fázós is, akkor mi a fészkes fenének nem teszi kellemesebbé az életét? Nem kell télen bikiniben rohangálni a lakásban, valóban fel lehet venni kardigánt, meg vastag zoknit, de azért ez a másik véglet őrjítő.

Tegnap csúnyán kihasználtam, hogy Daniela elutazott 4 napra és feljebb vettem a fűtést. Aztán a gyereke még lefekvés előtt megint levette 17 fokra (erre bezzeg rá tudták nevelni). Mikor hajnali háromkor arra ébredtem, hogy vacogok, én bizony nem teketóriáztam, hanem befűtöttem. Meg fogom kérdezni, hogy mennyivel kerül többe, ha normálisan fűtünk és felajánlom a felét, mert nem óhajtok az elkövetkező hónapban jégcsapokkal kelni és feküdni.

1 komment

Címkék: személyes

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

monocska 2008.10.06. 10:05:58

Mielőbbi gyógyulást! Addig is, amíg nem sikerül meggyőzni a többieket a fűtés jelentőségéről, vegyél magadhoz jó meleg Coldrexeket, vagy egyéb állapotjavítókat.
puszi, Ági
süti beállítások módosítása