Lakásbérlés reloaded

2008.10.02. 10:31 nemsissi

Ahogyan azt már egy korábbi bejegyzésben ellkeseregtem, Bécsben nem könnyű lakást találni úgy, ha az ember ki akarja kerülni az ingatlanközvetítőknek fizetendő, három havi bérlettel megegyező, örökre elvesző jutalék kifizetését. Van néhány oldal, amelyen azért lehet böngészni (www.jobwohnen.at vagy a www.privatimmobilien.at ), de az itt található kínálat korántsem annyira bőséges, mint mondjuk a www.findmyhome.at szájton, vagy a DerStandard apróhirdetési oldalán.

Tegnap nagy örömömre találtam egy olyan lakást, amelyre megdobbant a szívem, és amelynél a pénztárcám sem válna munkanélkülivé, de lehet, hogy nem fog összejönni, mert a jelenlegi bérlő, aki az egészet meghirdette, elég bunkóvá vált a második levelében és szinte kikérte magának, hogy én nekem fontos lenne minél hamarabb megejteni a lakásvizitet. - miközben ezt a posztot írtam bejelentkezett, szóval kéretik a lábujjakat is csuriba tenni.

Ami számomra egyébként nagyon fura, hogy az ingatlanosok nem írnak vissza. Többször volt, hogy érdeklődtem egy lakás iránt, de nem kaptam választ. Barátaim szerint azért, mert már más kivette a lakást, de akkor meg azt nem értem, hogy hol marad a kereskedő, aki jelzi, hogy ugyan az általam kiszemelt kéró már foglalt, de ő olyan szívesen ajánlana nekem egy másikat?!

Ma egyébként megyek megnézni egy nagyon pöpec loftlakást ugyanabban az utcában, ahol már jártam egyszer (remélem ezúttal fekete macska nélkül). A bibi itt annyi, hogy jutalékos lenne, én meg azt a jutalékot nagyon jól el tudnám bútorra költeni.

Szólj hozzá!

Címkék: lakásbérlés

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása