Kis magyar dohogás

2008.09.30. 15:49 nemsissi

 

Vasárnap este Tihanyba kellett mennem még Bécs előtt, s mivel a térdem nincs oda a hosszú vezetésekért, ezért az útvonal lerövidítése érdekében Szántód felé vettem az irányt, hogy a szántódi réven keljek át Tihanyba. Kb 10 perccel a komp indulása előtt értem a pénztárhoz, s láttam, hogy előttem már jó sok autó vár arra, hogy felguruljon a hajóra. Kérdezem a pénztárost, hogy vajon én felférek-e még? A válasza egy bizonytalan "biztos" volt. Miután kérdőre vontam, hogy most akkor ezt hogy értette, még ő volt felháborodva, hogy ő azt ugyan honnan tudja?!?! - Nos tényleg: honnan is? Hiszen csak napi nyolc órát ül a pénztárban és adja ki a jegyeket az autóvezetőknek, biztos nem lehetett felfedezni semmiféle ismétlődő jelenséget az eladott jegyek és egy komp befogadóképessége között.

Én megértem, hogy a egy walkie-talkie drága mulatság (nem!) és nehéz lehet a kezelését is megtanulni (nem!). Azt is hajlandó vagyok elfogadni, hogy nehéz fejben tartani, hogy hanyadik autónak adja ki a jegyet éppen az adott kompra de hogy arra ne legyen képes, hogy ő, vagy valamelyik feljebbvalója találjon erre egy megoldást, azt nem hiszem el. Ugyanis ha történetesen megveszem az átkelőjegyet, de a kompra nem férek fel, akkor a pénzemet valószínűleg nem kapom vissza, ellenben várhatok az egy óra múlva induló kompra.

Javasolnám a tisztelt Balatoni Hajózási Zrt-nek, hogy szerezzen be egy ilyet:

Ezzel minden csökkent értelmű pénztáros meg tud bírkózni, mert feltételezhetően már az óvodában találkozott hasonló szerkezettel.

Egy, a ruhaujjba megejtett orrtörléshez hasonló, nagyon egyszerű kézmozdulattal (kar vízszintesen mozgat jobbról balra) aztán csak arrébb kell húzni egy golyócskát ha egy autó áthalad a sorompón (segítek: kettőt, ha egy busz vagy egy lovaskocsi), majd ha a kompba beférő autók száma megegyezik a jegyet vett járművek számával, el lehet mesélni minden jegy iránt ácsingózónak, hogy már csak a következő menettel tudnak átkelni az nagy Magyar Tengeren.

Ha valamelyik nagyon okost zavarná, hogy a golyók különböző színűek, enkezemmel festeném át őket egyszínűre, ha ezzel hozzájáruhatnék a kompforgalom automatizálásához.

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása