Lakásbérlés 2

2008.09.03. 21:21 nemsissi

Na ezt a lakást néztem ma meg: http://derstandard.at/?url=/anzeiger/immoweb/dynamic/detail.asp%3Fuid%3D5865175 - a lenti képek mutatják, hogy milyen. Elrendezés príma, állapot príma, ház és környék broáf. Azért elkértem a kalkulációt, meg egy szerződés mintát, hogy lássak egy olyat is, úgyis a bankban mindent aláírtam, amit elémtettek anélkül, hogy olvastam volna, mert ha olvasom se értem, szóval lehet, hogy eladtam magam valami chat-szobának a horny housewife kategóriába, amiből per pillanat csak a housewife az igaz.

Azért örülök, hogy elmentem megnézni a lakást, mert így van egy ingatlanos, aki tudja, hogy mit keresek, és így megtalálhat jó ajánlatokkal, illetve mert túl vagyok az első német ingatlanos tárgyaláson és nem vallottam szégyent. Az első ilyenektől mindig félek kicsit németül.

1 komment

Címkék: lakásbérlés

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jégabi 2008.09.07. 15:27:47

Jól látom, hogy körbe lehet futni a vizes blokkot? Mi az a szólózó sárga fal a nappali(?)ban? Olyan óriásinak tűnik ez a lakás... Amúgy tényleg jó állapotban van, innen nézve. Továbbiak később?
G
süti beállítások módosítása