Utazás, érkezés, Freddy

2008.09.01. 16:16 nemsissi

Tegnap bepakoltam a fél életemet a kocsiba, búcsút vettem a fiamtól és a Trenyótól, aztán nekiindultam, hogy elkezdjek Bécsben élni, ahogyan azt valamiért kitaláltam magamnak pár hónapja.

Az úton lefelé felhívtam, akit tudtam, hogy ne kelljen bőgnöm, mert nagyon hiányzott a gyerekem, - így viszonylag kellemesen telt az út. Este fél tizenegyre érkeztem meg Danielához, aki egy hónapra a szállásadóm lesz és emellett az egyik bécsi barátnőm is. A szoba, amelyikben lakni fogok sokkal jobb benyomást tett rám, mint ahogyan azt vártam és még a jógagyakorlataimat is el tudom benne végezni, ha ügyesen centizem a különböző taglejtéseket. Ez főleg azért fontos, mert nem szeretném a test és lélekgyakorlás eme módját a család szeme láttára mondjuk a nappaliban végezni, s leginkább azért nem, mert jógázás közben zavarna a röhögésük. Így a komód és az ágysarka fog zavarni, de ezzel egyelőre megbékéltem.

A gardróbszekrény funkciót úgy integrálták a szobába, hogy, - mivel az nagy belmagasságú -, egy hosszú partfis-nyél-szerű rudat szereltek az ágyam fölé, amelyre vállfán kiakasztgathatom a ruháimat. Kicsit félek, hogy valamelyik éjszaka felébredve, a sok felettem lengedező ruha láttán majd szellemjárásra asszociálok és visításba kezdek, vagy valamelyik rámhull kecsesen és akkor szintén visítok, de ezt az első éjszaka legalábbis megúszta a ház népe.

Daniela figyelmeztetett még este, hogy Freddy, a kisebbfajta borjúra emlékeztető, 10 éves házikandúr majd rámnyithat hajnalban, ugyanis az a szokása, hogy kora reggelente körbejárja a lakást, minden zárt ajtó kilincsére felugrik, majd az így kinyitott ajtón benéz és terepszemlét tart. Ez most vagy nem történt meg, vagy nem ébredtem fel rá, mindenesetre biztató kezdetnek tűnik.

Szólj hozzá!

Címkék: albérlet freddy brühühű

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása