Bécstelen bejegyzés (nyomokban osztrák rendőrt tartalmaz)

2010.08.03. 00:02 nemsissi

Azt mondják, a pók szerencsét hoz, de azt nem mondják, hogy akkor is így van-e ha ébredés után az ágyamban találom meg kilapítva ott, ahol fél perccel azelőtt még a fejem volt. Mert azt tudom, hogy ha kinyírok egy a pókot, akkor a szerencsémet is meggyilkolom, de én álmomban, öntudatlanul fejeltem le szegényt, - akkor most mi van? Próbáltam a napomat figyelni, hogy akkor most szerencsés volt-e vagy sem, és a jelekhez (+) (-) fordultam segítségül.

Reggel ügyintézés céljából hajtottam a Hungária körúton, amikor hirtelen megjelent mögöttem öt osztrák motorosrendőr. Nemsokkal rá, egy egész percig pont olyan volt, mint amikor a fontosembereket kísérik (+): az autómat időközben megelőző öt ment elől, az újonnan feltűnt három másik meg egy darabig mögöttem gurult. Aztán persze ez utóbbiak is lehagytak, de előtte még az egyik a kocsi elé mutogatott, mintha több helyet akart volna magának az aszfalton. Kicsit meg is sértődtem (-), mert én folyton jókat írok a fenekükről, és ezért elvárnék pár telefonszámot némi hálát, de túltettem magam a dolgon. Legalábbis akkor még azt hittem.

Öt perc múlva az oep parkolójába kanyarodtam be, amikor a portás megkérdezte, hogy tudom-e hogy hiányzik az első rendszámtáblám? (-) Ekkor újabb értelmet nyert a nálunk turnézó osztrák rendőr mutogatása és úgy kezdtem érezni, hogy a tudatalatt meggyilkolt pók is számít a szerencsétlenséget illetően, és nem lett jókedvem (-).

Mivel harminchatan voltak előttem az oep irodában (-), nekiálltam telefonálni, hogy akkor mit is tegyek, mert félpár rendszámtábla nekem kevés. A kedves, lakhelyem szerinti női hang, - aki rögtön felvette a telefont (+)-, tájékoztatott a lehetőségeimről, majd vidáman hozzátette, hogy a kerületi okmányiroda egy hétig zárva tart (-). Kérdésemre, hogy ugye azért az élet nem áll meg, és van valami központi ügyintézőgyár is, igennel felelt (+). Egy rövid (+) telefonnal ki is derítettem, hogy hol is van ez a hely, majd rámkerült a sor, - 36 előttem várakozó = 15 perc (+)! -, és elintéztem, amiért mentem. (+)

Rendszámhiányos autóm felé tartva hosszú sorokat, türelmetlen embereket és reménytelen helyzeteket vizionáltam a Központi Okmányirodában (-), és egy negyedóra múlva, ennek jegyében nyomtam meg a sorszámkérő gombot. Alig hittem a szememnek, amikor azt láttam a cetlimen, hogy senki sem vár előttem, és szinte rögtön berregett is a kijelző, hogy melyik pulthoz fáradjak (+). Nem részletezem, de 15 perc múlva kezemben volt 2 új (egyforma) rendszámtábla (+), viszont könnyebb lett a bankszámlám 15 ezressel (-). Igaz: ott helyben elfogadtak bankkártyát. (+)

Ezután történt ma még egy mínuszos dolog (-), amit túl hosszú lenne leírni, így ha jól számolom, összesítésben nekem ma szerencsésebb napom volt, mint nem.

11 komment

Címkék: kalandok

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hma 2010.08.03. 00:40:26

de a pozitivak inkabb hagytak nyomot benned (+++) szal kevesbe gondolkodtal a negativokon (-) es mindenkinek a pozitivokat meselted el (++)

Haynau (Sons of Monarchy) 2010.08.03. 10:25:57

Osztrák motorosrendőrök a Hungária Körúton? Érdekes látvány lehetett...

Egyébként úgy tetszik, hogy vannak ugyan nehézségek (-), de te ezeket humorral veszed (+). Motorom amúyg nekem is van (+), a fenekemet mégsem dicsérte még meg női autós (-).

Ja, és blogolsz szorgalmasan (+), érdekes témákról (+), amik engem is meglepnek, pedig ugyanabban a városban lakom...

nemsissi 2010.08.03. 12:10:57

@hma: meg veled voltam e kalandok alatt nagyrészt, tehát (++++++++++) :)

nemsissi 2010.08.03. 12:12:46

@Haynau: érdekes látvány volt (-), bár azóta sem értem, mit kerestek ott (-)

lehet, hogy a nadrágod az oka ;)

Haynau (Sons of Monarchy) 2010.08.03. 13:30:05

@nemsissi: Lehet, hogy tanulmányi úton voltak. Bár akkor miért éppen BUADPESTRE mentek? Azért, mert ott még rendőrként is kunszt motorral életben maradni?

Á, szerintem csak rossz helyeken motorozok. Vagy túl decens az öltözékem.

Verusch37 2010.08.03. 13:42:31

Ha Te nem vagy Ausztriában, Ausztria megy hozzád :-) Nem is akármilyen formában...

nemsissi 2010.08.03. 15:13:33

@Verusch37: titkon én is erre gyanakodtam ;)

Pilgram (törölt) 2010.08.04. 12:28:54

@Haynau: motorozol? mert a hungárián végigmenni felér egy fél motoros képzéssel, és most nem a motoros jogsi megszerzésére gondoltam... keresztbordák, hosszanti bordák (melyek remekül vezetik a motorost, bele a mellette cammogó kamionba), kátyúk, teherautók és őrült autósok tömkelege, szóval megértem, hogy a labanc motorosrendőröket ide küldik kiképezni, ehhez képest a langyi bécsi forgalom lófütty.

@nemsissi: mostanában sokszor történik veled rendőrös sztori, vajh mit jelenthet ez?:)

nemsissi 2010.08.04. 14:38:54

@Pilgram: megyek és megkérdezem a sarki rendőrt, hátha ő tudja

Haynau (Sons of Monarchy) 2010.08.04. 14:55:20

@Pilgram: Motorozok, igen (fúj, önreklám, de nemrég írtam a saját blogomban pont erről). Viszont nem Budapesten - 250km-re nyugatabbra (plusz a Lajtán túl) már jobbak az útviszonyok, a lófütty langyi forgalmat én nap mint nap élvezem - és szó szerint, mert Bécsben nagyjából jobb a közlekedési morál. Bunkó azért errefelé is akad.

A Hungáriára viszont autósként is jól emlékszem, mindig sajnáltam a gömbcsuklókat, ha (nagyon ritkán) arra vitt az utam.

Haynau (Sons of Monarchy) 2010.08.04. 14:56:00

@nemsissi: El ne felejtsd elkérni a telefonszámát, ha a pillantásoddal felmérted, megfelelne a feneke. ;)
süti beállítások módosítása