Bécsi helyszínelés Pestről

2010.07.26. 19:53 nemsissi

Egyszer teszem ki a lábam Bécsből és pont akkor törnek be az irodába.

Ülök reggel békésen az autószerelő műhelyében, nagyban hallgatom a relésort meg nézem, hogy milyen egy kiégett biztosíték, amikor hív Kasimir, az irodát bérlő másik cég legszimpatikusabb munkatársa és közli, hogy betörtek az irodába és hogy jó lenne, ha segítenék helyszínelni, hogy tudják mit vittek el. Mondtam neki, hogy a déli teleportálást már lekéstem, de esetleg szkájpon körül tudok nézni, egy óra múlva, ha valaki körbe viszi az irodában a laptopot, amin éppen kinézek.

A soron következő találkozómat (bocs Verus!) lemondtam, majd kanapém kényelmébe süppedve instruáltam Kasimirt, hogy a szélrózsa melyik irányába menjen, és mit nyisson ki: tenyerén hordozta a tekintetemet. - Úgy tűnik, hogy a tettesek pont minket hagytak ki, a másik két társbérlő cég viszont megsínylette a látogatásukat: feltörték a kasszát az egyiknél és elvittek két laptopot a másiktól. Most pedig retteghetünk, hogy mikor jönnek vissza, ugyanis elég sok elemelendő maradt még...

Azt pedig külön sajnálom, hogy az osztrák helyszínelőkkel nem találkozhattam személyesen. Akkor megtudhattam volna, hogy náluk is felvételi követelmény-e a jó fenék és a sokcentis testmagasság, mint az egyenruhás kollégáiknál.

8 komment

Címkék: kalandok

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Verusch37 2010.07.26. 20:37:02

Természetesen el van nézve :-) Tuti a sors akarta így, az eső is esett, délután meg hőemelkedése volt Zoárdnak. Szóval, ennek így kellett lennie...

Amikor legutóbb Bécsben voltam, láttam a rendőrség toborzó plakátját, még meg is jegyeztem, hogy jelentkezem :-) A fenekemmel nem is lenne gond, de gondolom a 167 cm még a rendőrnőknek is kevés :-) Úgyhogy ennyit a nyomozókarrieremről :-D

Pilgram (törölt) 2010.07.27. 11:40:08

úgy tűnik nyáron káeurópában áktivizálódnak az ilyen kritikus elemek..nekem a száradó ruháimat durrantották meg a teraszról Pesten, okozván jópár tízezres kárt. továbbá hétfőn az egyik ismerősöm munkahelyét rabolták ki fegyverrel.
asszem beszerzek valami kéziágyút.

nemsissi 2010.07.28. 01:50:59

@Verusch37: ne hidd, egy csomó alacsony rendőrcsajt láttam. nekik lehet...

nemsissi 2010.07.28. 01:53:30

@Pilgram: azért ez durva, száradó ruhalopásról eddig még csak Argentinában hallottam, ott az ilyesmi mindennapos. ezek szerint már itthon is létezik

Verusch37 2010.07.28. 09:23:02

@nemsissi: Ez csodás hír, lehetnék én Rex következő gazdája :-D

Pilgram (törölt) 2010.07.28. 10:56:31

@nemsissi: na EZ a diszkrimináció kéremszépen :D
egyébként megjegyezném, hogy az osztrák rendőrnők között abszolút felülreprezentáltak a jócsajok, főleg, ha a (natív) lakosság körében nézzük azt, hogy mennyire ocsmány ronda pocsojamalacok rohangálnak civilben az utcán.

nemsissi 2010.07.31. 10:46:22

két kommentet kimoderáltam. a bűnözés és a származás nem következik egymásból, az ilyen tartalmú megjegyzésektől kérlek kíméljétek meg ezt a blogot. köszönöm
süti beállítások módosítása