... át velü(n)k az éjszakát

2010.04.08. 13:52 nemsissi

Úttörő és kisdobos koromban erős ellenérzéssel viseltettem az akadályversenyekkel szemben, különösen a morzés állomásokat gyűlöltem. Amióta azonban pár évvel ezelőtt Barcelonában részt vettem egy városi, üldözős akadályversenyen, megkedveltem a műfajt, annak is a városi változatát.

Mint kiderült, néhány pihent agyú ember Bécsben is rendez ilyesmit és még pont időben szereztem róla tudomást ahhoz, hogy kipróbáljam.  - Részt vehet rajta bárki, aki rászán arra egy éjszakát, hogy ellenőrző pontok között rohanjon lélekszakadva, amelyeket nehéz megtalálni (és túlélni az azokon elvégzendő, nyilvánosan megbámult, agyament feladatok miatt).

Az izgalmat fokozandó nem elég fellelni a csekk-pointokat, (amelyeket sokszor kamuflálnak) még arra is ügyelni kell, hogy elkerüljük az úgynevezett vadászokat, akiknek pont az a dolga, hogy üldözzék a résztvevőket, s nyakoncsípés esetén kivonják őket a játékból. Akit elkaptak, az maga is üldőzővé válik. (Lásd még: hogyan szaporodnak a vámpírok)

Játékost és vadászt karszalagok különböztetnek meg egymástól, az ellenőrző pontok között tömegközlekedés használata is megengedett, de bicaj, taxi, autó, gördeszka, stb. igénybe vétele tilos. Vannak úgynevezett védett zónák, ahol a vadászok nem szívhatják ki a véredet meszelhetnek el. Ilyen az ellenőrző pont és környéke, valamint a tömegközlekedési eszközök.

Időpont: 2010 május 15., részletek a weboldalon és a Facebook csoporton.

Lehet jelentkezni ellenőrző pontosnak is és üldözőnek is, illetve keresnek fotósokat és filmeseket is, akik önkéntesen dokumentálják a heppeninget. Ha valaki társulni akar hozzám, írjon privátban.

4 komment

Címkék: kalandok érdekességek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kopcsó 2010.04.10. 00:03:39

hehe, ez baromi jó! azért megnéznélek, amikor menekülsz egy üldöző elől...
:)

nemsissi 2010.04.10. 00:04:37

@Kopcsó: képzeld, nem fogok tudni menekülni. aznapra tették az egyik vizsgámat :(

SzSMac 2010.05.08. 15:31:07

Már írtam hogy én szívesen csatlakoznék! :) Már felvettem velük a kapcsolatot email-ben, szóval én ott lesztek...

nemsissi 2010.05.13. 23:25:38

@SzSMac: Igen, kaptam tőled emailt, de nem tudtam válaszolni, mert visszadobta a rendszer. írtam, hogy én egy vizsga miatt sajnos nem tudok menni, de hogy szívesen olvasnám a tapasztalataidat kommetnben vagy vendégposztban.
süti beállítások módosítása