Frohe Weihnachtszeit!

2008.12.23. 21:19 nemsissi

Az elemek úgy intézték, hogy egy pár ajándék azután landolt a bécsi irodában, miután én az Ünnepek idejére áttettem a székhelyemet Pestre, így pár terv borult. Nem fogom megnézni a Maffiózók első évadját a gyerekkel a kanapén, és ketten késve jutnak az ajándékaikhoz.

Tegnap a frász jött rám, mert a kubai blog, amit üres óráimban fordítok egy egész napig nem volt elérhető és nagyon megijedtem, hogy történt valami Yoanival. Ma már üzent a blogjában, hogy ismét minden működik, és nem tudják, hogy mi okozhatta a zavart. Ennek örömére már csak két posztjával vagyok elmaradva, de ha minden jól megy, nemsokára utolérem őt, s régebbi bejegyzéseket is lesz időm lefordítani.

Sok Béccsel nem fogok tudni szolgálni innentől kezdve, ha csak nem jutnak eszembe olyan dolgok, amiket meg akartam írni, de nem volt rá alkalmam. A pihenés napjaira rengeteg olvasást, színházat, sudokut, mozit és néhány baráti találkozót tervezek, aztán majd kiderül, hogy így lesz-e.

Boldog Karácsonyt kívánok mindenkinek aki olvassa a blogot és remélem ezen remek szokásával jövőre sem hagy fel.

2 komment

Címkék: ünnepek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

inovice 2008.12.24. 00:25:28

szia nemsissi,

valaki felhívta a figyelmemet a blogod kubáról szóló részére,amit gyorsan el is olvastam (a többit még nem nagyon).'közelről érint': nyáron ugyanis jártam kubában,és most megyek újra néhány napon belül. kicsi a világ, yoanival, éppúgy, mint te, találkoztam havannában, és én is megígértem neki, h megcsinálom a magyar változatot. csak - veled ellentétben - nem álltam neki, bár naponta olvasom azóta is, régebben csak angolul, az elmúlt hónapokban meg már egyre inkább spanyolul is. jól látom az utalást, h ti segélyt vittetek a bebörtönzötteknek? ha így van, nagy riszpekt, van azért veszélye a dolognak...
ha van kedved, váltsuk esetleg mélt -
minden jót neked, olvasgatlak tovább....
fridafrida@freemail.hu

nemsissi 2008.12.24. 10:22:28

Szia! Írtam Neked mailt
süti beállítások módosítása