Mozi

2008.09.11. 17:11 nemsissi

Tegnap este voltam moziban, mert az szeretem. Az Elegy című filmet néztem meg. Sajnos nincs magyar címe, legalábbis a port.hu szerint nincs. Ben Kingsley, Dennis Hopper, Penélope Cruz játsszák a főszerepeket.

Nem egy olyan Joe bemegy a kocsmába és lő fajtájú film, de nekem tetszett. Jó sok kérdést boncolgat, az alaptörténet sem érdektelen téma, (több évtizedes korkülönbség egy kapcsolatban, ahol a férfi az idősebb), de emellé jön még a főszereplő hímnemű kapcsolódni-képtelensége, illetve az, hogy Philip Roth művét egy nő rendezte meg, így (néha kicst zavarosan / zavaróan), de jól kidomborodik a kapcsolat női és férfi szemszögből is. Nem vagyok rendező, biztosan meg lehetett volna jobban is csinálni (ezt Daniela mondta, aki már látta régebben), de számomra volt benne legalább egy zseniálisan tökéletes jelenet, ami miatt megbocsátom a gyengébbeket. (itt most nem lőném le, hátha egyszer megnézitek)

A zene sokszor és jól eltaláltan Erik Satie ami fergeteges jókedvet nem csinál, de gyönyörű.

Szólj hozzá!

Címkék: kultúra filmek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása