Péntek

2008.09.05. 09:56 nemsissi

Ma szép nap lesz, én mondom Nektek.

Egyrészt megyek vissza Pestre délután, és ennek örülök. Aztán meg csak kedd hajnalban jövök vissza, - ennek is örülök. Ezen felül vettem virágot magamnak, meg a két asszisztenslánynak, és örültek, - ezért örülök. (Meg a virágnak is csak úgy) A főnököm továbbra is a megváltozott normális tudatállapotában leledzik, és ez RedBull* nekem.

Továbbá süt a nap, és ez jó. 7VG-re meleg lesz és ez még jobb. Valamint van egy csomó munkám, és én azt valamilyen születési rendellenesség miatt szeretem.

Szóval trallalla!

 

 

* szárnyakat ad

Szólj hozzá!

Címkék: hétköznapok

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása