Bubbletea

2010.10.12. 22:16 nemsissi

Sétálgatok gyanútlanul a  szürke házak között a fél hetes szürkületben, amikor egyszercsak nagy hirtelen szembeszínesedik  egy csupa rózsaszín és almazöld üzlet, amin az állt cégérként, hogy "tea-licious", meghogy "Wir lieben Bubbletea". A jelenség okozta meglepetés hatására be kellett mennem és kipróbálnom, hogy mi is ez, mert hiába kutattam az elmúlt negyvenegy év emlékei között, ilyen állattal innivalóval még nem találkoztam.

Mivel éppen egy emésztési fázis közepén voltam, próbáltam a legegyszerűbb összeállítást megvenni, ezért a yuzu- és citromdarabos zöldteát kértem mangócsillagocskákkal. (Igen, tényleg ez volt a legegyszerűbb). A három eurómért aztán kaptam egy sárgás színű langyos löttyöt, amelynek az alján gumicukorra hasonlító bigyók ülepedtek csoportosan. Az ital nyomokban sem emlékeztetett a zöld teára, ízét leginkább a szagosradír keltette benyomáshoz tudom hasonlítani, viszont nem ízlett, így a felénél megkínáltam vele a csatornalefolyót, hogy a pohár alján csücsülő narancssárga valamicskékkel is kontaktusba tudjak kerülni. Azóta émelyeg a gyomrom.

A wikipédia elmondása szerint a Bubble Tea zöld- vagy fekete tea alapú édes ital, iszonyú népszerű Taiwanon, Kínában meg még pár ázsiai országban, és főleg tejjel, hidegen isszák. (Tehát lehet, hogy mégiscsak finom) A cucc a 'milkshake'-ekre hajaz, s különlegességét azok a kiegésztők adják, amiket "topping" néven lehet kérni, és amelyek tápiókából vagy más keményítőből készült színes, szagos bigyócskák.

Nem tudom, hogy ez eddig mennyire hiányzott Bécsből, de a Facebook-on már valamivel több mint ezer rajongójuk van. További információkat árlistával együtt ott találtok.

6 komment

Címkék: bubbletea

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mr. Gorbatschow (törölt) 2010.10.13. 10:06:30

Ilyen mintha itthon is lenne valahol, talán a Westendben? Eddig is csak néztem, hogy ez miez, de ezután biztosan kihagyom. :)
Teából az echte teafüvet szeretem, az legalább (remélem :)) tudom, miből van.

zsofieper 2010.10.13. 13:55:23

Csak azt nem értem, hogy egy ilyen fiatal csajszi hogy kutathat negyvenegy év emlékei között? Te az előző életed emlékeiben is tudsz vájkálni?! Kérem a pszichológusod számát! :)

nemsissi 2010.10.13. 14:40:14

@Mr. Gorbatschow: szerintem ott nincs, de majd megnézem. És azért csak kóstold csak meg! Attól hogy nekem nem ízlett, még lehet a világ legfinomabb dolga.

nemsissi 2010.10.13. 14:40:49

@zsofieper: te biztos akarsz tőlem valamit... ;)

Haynau (Sons of Monarchy) 2010.10.14. 11:43:31

A tápióka még elmegy (kókuszlöttyben kimondottan finom!), de teában? Mindenesetre ez tényleg kínai cuccnak tűnik, ilyen perverz összeállításokat ennyire émelyítően édesen csak Távol-Keleten tudnak kitalálni és szeretni...

stuccer (törölt) 2010.11.09. 10:40:27

de ilyen színvilágot is csak arrafelé képesek összedobni...
süti beállítások módosítása