telepátiás poszt

2010.10.08. 00:10 nemsissi

csak azt nem tudom, hogy az én telepátiám, vagy a főnöké.

Az úgy volt, hogy a soron következő vidéki partner-meeting eseményeibe a főnököm beleszőtte az ő egyik haverját, aki borász. A szövés annyi volt, hogy meghívtuk az embert az esti vacsorára, hogy a közös étkezés során meséljen a borairól és hozzon is belőle mindenkinek. Ugyan nem vagyok partner, viszont én szerveztem a rendezvényt és sokat gondoltam arra, hogy bizony megérdemelnék némi bort, mert ugye miértne? - Erre ma reggel a főnököm odaadott egy dobozt, amelyben a haver három üveg bora figyelt...

- Lehet, hogy mégis inkább médiumnak kellett volna mennem?

1 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nemsissi 2010.10.08. 00:42:27

(és én még soha, semmit sem kaptam a főnökömtől az agytoluláson kívül)
süti beállítások módosítása