Mindennapi kenyerünk

2008.09.11. 11:25 nemsissi

Egy olyan pékáru őrültnek mint én, Bécs maga a Paradicsom: úton útfélen pékségbe botlik az ember, ahol olyan minőségű finomságok vannak, amelyet otthon sajnos nem találni. Nem tudom, hogy ki mit csinál odahaza rosszul, de ki kéne ide küldeni a magyar pékeket Ausztriába inaskodni, hogy megtanuljanak tisztességesen kenyeret & Co. sütni.

Három pékbolt-láncot találtam eddig: DerMann, aztán az Anker , és a Ströck . Ez utóbbinak a honlapján látható a tegnap felfedezett, vicces, maci alakú kenyér, ami nem mellékesen bio termék. Nem tudom kinek jutott eszébe ilyenre formázni a veknit, s milyen célzattal tette*, de ma reggel egy ilyen pékség előtt elhaladva láttam, ahogy a sok dagi maci kenyér várja a polcon, hogy hazavigye valaki, és nagyon muris látvány volt. Aztán morbidba fordultam és elképzeltem, hogy bősz vega-bio emberek hazaviszik a macikenyeret és a nagy kenyérvágó késükkel jól hasfelmetszik szegénykét.

 

* közben utánaolvastam és kiderült, hogy gyerekeknek szánják... látom magam előtt, ahogy a sok állatszerető kisgyerek inkább éhenhal, minthogy a maciba vágja anya a kését. (Remélem, hogy olyan osztrák lurkó nincsen, aki a kennyérrel akar aludni)

1 komment

Címkék: hasznos tudnivalók

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása